Gjest Utslett.. Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har vært så heldig å fått et kraftigt utslett (eksem eller sopp innfeksjon?) og jeg har derfor behov for et legebesøk. Ettersom jeg kommer fra et relativt lite sted så er jeg ikke helt kjent med hvordan det fungerer her i storbyen. Jeg har googlet men er litt usikker på om mange av legesentrene er private. Hvor bør jeg ringe/ gå? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Privat klinikk er uaktuelt... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvorfor er privatklinikk uaktuelt? Det er bare å søke på sykehus på gulesider og ringe de. Si at du ikke har ordnet deg fastlege enda da du nettop er flyttet dit. Og så kan du gå inn på NAV sin hjemmeside og skifte fastlege til Oslo. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ring sykehus eller legevakt, så burde de kunne hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er som sakt student og har derfor ikke allverdens med penger... Lite fristende å betale 800-1000?? for et legebesøk (er ikke forsikret) Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Forige innlegg var angående privat klinikk btw... Ringer legevakten nå takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå