Gå til innhold

Thaddius naxx 25


Anbefalte innlegg

Lol forrige gang jeg gikk naxx10 og forsåvidt siste gang jeg skal gidde å gjør det igjen gikk iv achirun. Jeg soloheala(resto shammy) med 1druid og 1 pala tank. dette for å få max dps liksom. Dette var altså bare pug og vi klarte tilog med å ta undying title.

Så skjønner ikke at folk skal klage som faen på at pug folk sug:(

Du har jo selvsagt bevis for dine påstander?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol forrige gang jeg gikk naxx10 og forsåvidt siste gang jeg skal gidde å gjør det igjen gikk iv achirun. Jeg soloheala(resto shammy) med 1druid og 1 pala tank. dette for å få max dps liksom. Dette var altså bare pug og vi klarte tilog med å ta undying title.

Så skjønner ikke at folk skal klage som faen på at pug folk sug:(

 

Nei.

Lenke til kommentar

Har epic selv men fikk den gjennom å tre cloth, mail og leather items på meg som droppet i ToC Heroic samt med enkelte items som faktisk var mine og brukbare for meg (et par fra ToC men mest fra emblems). Ring og trinket hadde jeg bare 1 som var Ilevel 219 men byttet bare slot på den så fikk jeg avhuket både right og left ring/trinket.

 

Så epic achivementen er bare tull å gå etter, den sier ingen verdens ting om hvor bra gearet personen er, spesielt hvis det er en som kan bruke alt mulig rart. Kanskje brukbar for cloth brukere som warlock og mage men selv der er den ikke noe tess å stole på.

 

At en solohealet Undying tittelen er i mine øyne umulig. Er f.eks umulig å komme gjennom Harvester encounteren uten 2 healere (husker ikke hva bossen heter, er der rommet blir delt i 2 med en dead og en living side), en på vær side.

Lenke til kommentar
At en solohealet Undying tittelen er i mine øyne umulig. Er f.eks umulig å komme gjennom Harvester encounteren uten 2 healere (husker ikke hva bossen heter, er der rommet blir delt i 2 med en dead og en living side), en på vær side.

 

Vet ikke om det er umulig å solo heale men man kan ihvertfall stå alle sammen på en side og ta bossen på den måten.

Lenke til kommentar

Har gjort den bossen på den måten at alle er på samme rom, som DPS er det morsomt å AOE, men tror ikke det skal være noe spesielt vaskelig som healer om tanken får 1-2sec til å ta aggro ect.

 

Verre er det med 4HM, må jo nesten ha 2 healere der, en på begge side.

 

Epic achivement forteller bare at du ikke er nydinga 80 ect, synes det er bra i mange områder men å overdrive med det som enkelte gjør er bare tull, om alt ikke er fullt så er man ikke velkommen ect, ikke det har skjedd med meg men har hørt og sett enkelte som er blitt avvist.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Du sier noe der nagina :)

 

Vil sette litt mer spørsmål rundt det KAS sier, med solo healing regner jeg i alle fall kun 1 som healer, dvs at har man druid, priest, shaman eller paladin i gruppen som DPS/Tank bruker ingen av dem noe healing abilities under kampen. Om så er det mulig å "solo" healer 4H med f.eks en paladin bak, spesielt nå som FoL gir en liten HoT. Fungerer og med shadowpriest bak med en annen som healer begge når de skifter side etc.

 

Så hva regner man som solo heal i et raid? Jeg klassifiserer det som kun 1 person som overhode kan heale.

Lenke til kommentar

Det er linket til intervjuet med holy priesten som solo heala naxx10. Lightwell var hans beste venn, så raidet hadde i praksis to kilder til healing. JoL ble kun brukt på Sapphiron, og VE var aktiv på alle fights, men på direct healing var han alene.

 

Skal ikke si at det ikke er mulig, men en del strategier må forandres og tilpasninger må gjøres. Det er ikke bare å valse inn i naxx10 og forvente å solo heale hele greia med standard taktikker

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Måten jeg solohealet på var å ha noen andre dps specca healere til å hjelpe om det var knapt(noe det aldri ble). På bosser som thadd der man tanks bytter side hadde jeg ES på den ene pluss alt av hots oppe mens jeg healet den som var på min side. Btw. ble en leif i første innlegg vi klarte ikke få titelen siden vi wipet på kel men alt var relativt lett gjort med chainheal, riptide, ES, healingwave. På patch stod jeg bare å spammet chainheal på tanks og de var oppe 100% av tiden. Ellers så er det bare å spørre hvis dere enda ikke tror at det er mulig å soloheale naxx10 som resto shaman:)

Lol ser også folk som sier at man ikke kan ta harvester, det er lett. Hug på leftside, alle stårtett med healer bakerst. Lock og sp drainer mana. pewpew neste boss.

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Du kan starte med Armory :)

 

Og du solohealte ikke om noen andre dps-specca hjalp til.

De gjorde ikke det.

Og armory in a sec. Btw. jeg har heller ikke the undying som jeg kom til å skrive feil i førstetråd. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Scatmanjoe

Merk også at alle dpser var godt over 5k dps så ting skjedde fort.

Feil trinkets på armory, bruker den der du får hot som du fpr i naxx. Husker ikke hva den heter:)

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Så du starter først med å si at du solo-healet et Undying-run, for så å si at "nei sorry, var ikke undying likevel".

 

Plutselig er ikke det å "soloheale" så imponerende lengre.

 

Og siden du "sa feil" om en ting, hvorfor skal vi tro resten? :)

 

(ps: bevis er kjekt å ha)

Altså jeg sa selv, at jeg skrev feil. Men greit jeg driter jo egentlig i deres opinion i om jeg klarer det eller ei, kanskje jeg bare skal lage en film å legge ut på youtube:)

Lenke til kommentar
Hvis du driter i "vår opinion", hva var da vitsen med å brase inn og si at naxx er lett fordi du solohealet Undying? Det lukter særdeles sterkt av "skryt, please".

 

Men men, man får gjøre som en vil.

Det jeg mente med det var at man kan lett pugge naxx10 og at det kanskje var et tips hvis de sleit med dpsen å la det være færre healers

Endret av haffi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...