Gå til innhold

Thaddius naxx 25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare inrømm du ble eid, tatt for lyging ^^

 

Edit, eller...

 

Hadde mange nu solo healed så hadde man garantert screenshot av det, for det er noe ikke mange klarer så, bare begynn å legge dem ut, screens or it never happend.

skal legge ut film en av de neste dagene gutta, funker fint med filmprosjektet på media:)

btw. litt synd det ikke blir fra forrige gang jeg gjorde det da...

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Bare inrømm du ble eid, tatt for lyging ^^

 

Edit, eller...

 

Hadde mange nu solo healed så hadde man garantert screenshot av det, for det er noe ikke mange klarer så, bare begynn å legge dem ut, screens or it never happend.

skal legge ut film en av de neste dagene gutta, funker fint med filmprosjektet på media:)

btw. litt synd det ikke blir fra forrige gang jeg gjorde det da...

Ja det var jo kjempesynd...

Gleder meg til videoen.

Lenke til kommentar
Men det beste var første gang guilden var i Naxx10 helt i begynnelsen og vi skulle på Noth, og vi brukte så lang tid at DBM sluttet å announce teleporting og det som var. Brukte vel 15-20 min på han :p

Dere brukte 15-20 minutter på Noth ja? Han som får Enrage etter tredje teleport?

 

Tror du tenker på Heigan, han har ikke enrage.

Nope, Noth the Plaguebringer, han enraget ikke da hvertfall. Kanskje en bug eller kanskje han ikke enraget i begynnelsen, who knows, vet hvertfall at han teleportet mer enn 3 ganger for å si det sånn.

Lenke til kommentar

He he..

 

Utrolig hvordan denne tråden tok av.

 

Guildet cleared Naxx25 i går kveld, på andre forsøk på siste Bossen. Thaddius ble faktisk den vi slet mest med av en eller annen grunn. Starter på Ulduar 25 etter reset i morgen.

 

Takk for mye engasjement...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...