Gå til innhold

Thaddius naxx 25


Anbefalte innlegg

Hei

 

Raidet i Naxx25 med guildet i går kveld. Etter en del wipes forsto alle taktikken,

men vi klarte aldri få han ned før enrage. Jeg var nr 11 på dps meteret med 3,4 k, så dpsen skulle jo være bra. Noen som har noen tips til hvordan vi skal få han ned? (mer dps?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stacka alle sammen oppå hverandre sånn at dere fikk buffen?

Hei og takk for svar.

 

Vet ikke helt hva som går galt, De aller fleste var i live når Thaddius gikk over i enrage, og wipet selvfølgelig da. Hadde han ned til ca 30%. Mulig vi sto tett på hverandre..

Lenke til kommentar

3.4k DPS på Thaddius i 25mann er latterlig dårlig. Når jeg drev og drepte han hver gang i uka, var jeg på godt over 5-6k hele tiden, og nå for tiden flyr jeg over 10k.

 

Grunnen er enkel. Folket står samlet.

 

+ (boss) -

 

Om folk sprer seg, blir det mindre DPS. Om folk er treige til å flytte på seg, blir det mindre DPS. Om folk dør, blir det mindre DPS.

Lenke til kommentar
3.4k DPS på Thaddius i 25mann er latterlig dårlig. Når jeg drev og drepte han hver gang i uka, var jeg på godt over 5-6k hele tiden, og nå for tiden flyr jeg over 10k.

 

Grunnen er enkel. Folket står samlet.

 

+ (boss) -

 

Om folk sprer seg, blir det mindre DPS. Om folk er treige til å flytte på seg, blir det mindre DPS. Om folk dør, blir det mindre DPS.

 

He he..

 

Mulig det er latterlig dårlig, eller kanskje vi er på et annet stadie.. Vi har som sagt ikke tatt Thaddius ennå, derfor spørsmålene:)

Lenke til kommentar
Hei

 

Raidet i Naxx25 med guildet i går kveld. Etter en del wipes forsto alle taktikken,

men vi klarte aldri få han ned før enrage. Jeg var nr 11 på dps meteret med 3,4 k, så dpsen skulle jo være bra. Noen som har noen tips til hvordan vi skal få han ned? (mer dps?)

 

3.4k Dps på thadius er litt lite,

er det mange som dør når dere skifter polarity ?

Stacker dere ikke ordentlig så dere får +% dmg buff?

 

Min warrior klarte med ofspec gear og ligge godt over 6k dps og det var med heroic gear og noen biter naxx så det burde være mulig

Lenke til kommentar
Hei

 

Raidet i Naxx25 med guildet i går kveld. Etter en del wipes forsto alle taktikken,

men vi klarte aldri få han ned før enrage. Jeg var nr 11 på dps meteret med 3,4 k, så dpsen skulle jo være bra. Noen som har noen tips til hvordan vi skal få han ned? (mer dps?)

 

3.4k Dps på thadius er litt lite,

er det mange som dør når dere skifter polarity ?

Stacker dere ikke ordentlig så dere får +% dmg buff?

 

Min warrior klarte med ofspec gear og ligge godt over 6k dps og det var med heroic gear og noen biter naxx så det burde være mulig

Ikke mange som døde ved skifte av polarity på de siste forsøkene, men en del friendly fire.

 

Er også warrior (Rb på blade's edge), og skulle gjerne gjøre bedre dps, lol

Lenke til kommentar
Alle med samme polarity må stacke oppå hverandre. Mao 3-5 meter fra bossen så man får stacket melee klasser også. Visst ingen dør, skal man ha 9-12 stacks konstant.

I 25 manns betyr dette at DPS`n bør ligge over 4-5k, selv med dårlig gear.

Thaddius er et DPS race.

 

 

Det er nok der vi har litt å gå på.. Vi prøver igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Herregud er folk fortsatt så dårlige at de ikke greier Thaddius :D

Be folk lære klassen sin, så går det nok :->

 

Wow...dårlig humør i dag? Gårsdagens raid avlyst? :p

Når trådstarter sier at de aldri har gjort Thadd før, så er det jo virkelig grunnlag for å komme med slike kommentarer.. :roll:

 

Dessuten er det jo ikke sikker at disse spillerne har meldt flytting til posten, "Ny bostedsadresse: Kontorstolen foran PC`en".

Lenke til kommentar
Herregud er folk fortsatt så dårlige at de ikke greier Thaddius :D

Be folk lære klassen sin, så går det nok :->

 

Wow...dårlig humør i dag? Gårsdagens raid avlyst? :p

Når trådstarter sier at de aldri har gjort Thadd før, så er det jo virkelig grunnlag for å komme med slike kommentarer.. :roll:

 

Dessuten er det jo ikke sikker at disse spillerne har meldt flytting til posten, "Ny bostedsadresse: Kontorstolen foran PC`en".

 

Taktikk for Thaddius er vel på barneskolenivå.

 

+ stå med andre +

- stå med andre -

 

Går din - til + eller omvendt, bytt side.

Lenke til kommentar
Aldri gjort Thadd er ikke en faktor for å gjøre 3400 dps. Uansett.

Det er jo nettopp det det er da...!

Har man ikke gjort thaddius før og raidet ikke klarer å stacke oppå hverandre vil man ende med 3400dps...

 

Jeg regner med at siden han skrev at de hadde skjønt taktikken nå, så tipper jeg de bare suger på klassene sine og ikke greier dra mer dps pga det =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...