DaRe_deVIl Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 En venn av meg har kjøpt seg ett nytt skjermkort av typen Connect3D 9700 PRO, men når han skal installere driverne til kortet restarter windows seg. Han har prøvd og formatere disken med annen OS og reinstallere OS. Kan dere hjelpe meg?? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 prøv å legge inn litt gamlere/nyere drivere Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Problemet er at midt i installeringen av driverne så restarter pc-en. så må jeg reinstallere windows. har prøvd med windows xp pro og windows 2000 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 avinstaler driverne sett i det gamle avinstaler de gamle driverne og sett i det nye og legg inn drivere, før du legger inn kan du kjøre en registry cleaner om du vil for ati elle nvidiadrivere komme ann på hva du hadde Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 For svak strøm forsyning?? Ati anbefaler min 300 watt. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 For svak strøm forsyning?? Ati anbefaler min 300 watt. HAr en Enermax 350 watt PSU. så det er nok ikke problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå