Gå til innhold

noen snille folk som er lei Conan?

Anbefalte innlegg

hei. er det noen som er lei av Conan som har lyst til å gi meg karakteren sin. litt frekt å spørre, men verdt et forsøk:) spilte Wow fra 2004-2005, og vet ikke om jeg orker å levle opp en karakter når jeg ikke har noen venner som spiller.

blir eventuelt veldig taknemlig:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke gidder å levle opp en karakter så lurer jeg på om du gidder å spille den på max lvl?

Hvis du er helt ny i AOC så burde det vel være spennende å starte fra bunnen av for å utforske spillet og lære etter hvert som du stiger i lvl.

Mens du levler opp blir du sikkert kjent med andre spillere ved å gjøre instancer og lignende. Da burde du ha noen på friends lista ved lvl80.

Lenke til kommentar

ser poenget ditt, og kommer til å gjøre det hvis ingen er som er lei ser posten min.

hvor lang tid tar det egentlig å lvle fra 1-80 på Conan, i forhold til den tiden det tar fra 1-60 i wow?

p.s hvis noen vil selge meg en lvl 80 character så betaler jeg gjerne ca 200kr. :p

Lenke til kommentar
1-80 i conan kan ta under ei veke viss du veit kva du driver med. 1-50 skal gå lett på 2-3 dager alt etter kor mykje playtime (uten powerlevling). Men å komme deg til 80 på under ein måned skal gå rimleg greit for dei fleste.

Da må jeg spørre hvor mye du spiller...

Jeg er en casual spiller, og spiller litt her og der. Alt ettersom hva passer meg. 1-80 på en mnd? Tvilsomt med mindre du spiller hver dag flere timer (les: 4-8 timer)

Samt, ingen nybegynner vet hva dem gjør, og vil bruke lengre tid.

Lenke til kommentar

OK, lenge siden jeg har logget på AoC, min Priest of Mitra er vel kanskje lvl 61 eller noe.

Uansett levlebiten som var gøyest da - og mest forseggjort i spillet.

Ble lei rett og slett. Vi var en vennegjeng på tre som spilte sammen.

Aner ikke hvordan AoC er i end-game nå, men ville i hvertfall ikke ha gått glipp av levlingen og historien.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske bra dårlig i conan, men brukte lang tid på kun komme til level 20. Det var dritkjedelig, så skjønner godt at du vil skippe det.

Men du er en nisse som sier det er dritkjedelig når du bare har kommet til lvl 20

Det er jo etter tortage det blir moro

Lenke til kommentar
Jeg er ganske bra dårlig i conan, men brukte lang tid på kun komme til level 20. Det var dritkjedelig, så skjønner godt at du vil skippe det.

Men du er en nisse som sier det er dritkjedelig når du bare har kommet til lvl 20

Sorry ass. Man blir litt lei av å hente brev, drepe picts for så å hente mer steiner deretter drepe noen picts til.

Lenke til kommentar

Sorry ass. Man blir litt lei av å hente brev, drepe picts for så å hente mer steiner deretter drepe noen picts til.

Har du på svart/hvitt brillene dine eller?

Jeg er enig det er litt sånn i starten men det er bare fordi du ikke kom lenger enn lvl 20

hvis du syns det er ensformig så hva er cs da? eneste man gjør er å drepe hverandre 24/7

idiotnisse.....

:)

Lenke til kommentar

Jeg questet som normalt, med en Necromancer og brukte 100 timer på å bli level 80. Rimelig festelig da. :D

Den første rollen min var en Bear Shaman og det var skikkelig kick å spille den, fordi spillet var relativt vanskelig. Brukte sikkert 200+ timer på å levele den. Det er den rollen jeg liker best nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...