Ercles Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Klovny sin var mye nærmere det jeg er vant til å se. There is no evidence that the dark trolls have ever formed a civilization or nation. As their estimated numbers are so few their existence as a distinct category of trolls is considered highly questionable it seems likely that they are derived from a single troll tribe. Får meg til å ønske at det var en tredje faction at vi kunne spille andre variasjoner av trolls... Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Min ser faktisk ut som ett Dark Troll, utrolig nok. Dark Trolls er den største rasen av trolls, og er mørke i huden, Duh Så eg er en Death Knight, og bruker dei Death Knight skinsa, da ser eg ut som ett ekte Dark Troll, og Elixir of Giant Growth Endret 28. august 2009 av Klovny Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er egentlig en dark elf. Skrur bare ned lysstyrken på skjermen min når jeg vil leke RP Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, de andre ser deg jo som en dark elf da ja, smart, må prøves. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tar ikkje deg seriøst Duffo, bifil female Night Elf som går på sex klubb i ironforge? O.o You're giving RP'ers a bad name. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Got over halve (første)posten er om sexlivet til characterene. Du har et problem, søk hjelp. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg spiller ikke WoW lenger.. eller "spiller" bare i RL i friminuttene på skolen når jeg kjeder meg.. jeg og kompiser har duels Glem posten over, du har et alvorlig problem. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 You just got Duffo'd! Sjekk de andre trådene hans. BTW, fant du noen gang det Micky Mus skinnet til WoW , Duffo? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg dævva av latter når jeg så det her... Dette er noe av det sjukeste jeg har sett innen geek-skalaen.. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Enig med deg as Korka... Dette er den mest lætise (men idiotiske) tråden jeg har sett om WoW ever . Kanskje en idê å skifte navn på tråden?? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Den dagen jeg begynner å vurdere legningen på nelfen min skal jeg finne meg et passe høyt tak med en solid bjelke, og et tau. Endret 30. august 2009 av n4w Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Topicen i seg selv er ikkje dum. Det er TS som.. Kanskje har noen problemer? Får håpe han berre troller. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Topicen i seg selv er ikkje dum. Det er TS som.. Kanskje har noen problemer? Får håpe han berre troller. Han er er troll.... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 thank you thank you have a good day Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Meget bra lesning, vi trenger flere rp tråder! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sykt at duffo orker å holde på så lenge egentlig. Han hadde jo bare ett gullkorn, det var "hvem tror dere vinner" greia. Resten er jo dårlig og litt småtrist. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Synes postene hans er kjempeartige, jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Duffo er jo et velkjent troll på forumet her. Tror ikke noen av dere skal ta denne topicen seriøst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå