Gå til innhold

Beskriv din WoW char!

Anbefalte innlegg

Tenkte dette kunne være en ypperlig sjanse å bli kjent med karakterne hverandres

Night Elf female rogue:

Hun er litt sjernert, men når man først blir kjent med henne er hun veldig pratsom, hun er veldig snill, hun dreper ikke horde uten grunn lissom. Hun er bifil, så hun tenner på begge kjønn, hun har veldig mange venner av begge kjønn, ikke alle vet hun er bifil, bare de nærmeste vennene hennes. Hun har et veldig aktivt sexliv også, hun er med i en klubb der bifile folk går sammen og har sex i et kott i ironforge hver fredag kl 20.00

Der trives hun godt

Jeg har også en night elf druid:

Han er homofil, og er åpen om det, han liker å bli boosta og få hjelp, i motsetning til roguen som liker å gjøre alt alene, han er veldig sta, mange hater han og noen elsker han

Her er noen bilder:

post-122449-1251242853_thumb.jpg

post-122449-1251242865_thumb.jpg

post-122449-1251242879_thumb.jpg

post-122449-1251242886_thumb.jpg

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RP er det ikke noe galt med, jeg har RPet mye. Det er bare sex-biten (som jeg har kommet over ett par ganger ufrivillig) som skremmer meg litt. Veldig mange draenei/nelfer/demon/vampyr bastard child of Arthas and Illidan ute å går. Når du blander sex inn i alt dette så blir det for mye for meg.

Han er homofil, og er åpen om det, han liker å bli boosta og få hjelp

Jeg regner med at du ikke bruker uttrykket "booste" når du RP-er?

Du spiller tilfeldigvis ikke på Argent Dawn?

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Grolzuul, Troll of the Second Gurubashi Empire :

Grolzuul is a Dark Troll, roughly 10 feet tall(( ekstremt høgt, even for a troll :p )).

Grolzuul is a disciple of the SGE, he's a warmongerer, a berserker, he will do anything just to fight.

Grolzuul have a biased opinion against all other races, that they are lesser and are ment to be the slaves of trolls.

If you ever face him in combat expect anything, Grolzuul is a dirty fighter, he fight to win, he dont fight with honor, he'll kick you while you're down, so to speak.

Liker å skrive på engelsk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...