Duffo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Tenkte dette kunne være en ypperlig sjanse å bli kjent med karakterne hverandres Night Elf female rogue: Hun er litt sjernert, men når man først blir kjent med henne er hun veldig pratsom, hun er veldig snill, hun dreper ikke horde uten grunn lissom. Hun er bifil, så hun tenner på begge kjønn, hun har veldig mange venner av begge kjønn, ikke alle vet hun er bifil, bare de nærmeste vennene hennes. Hun har et veldig aktivt sexliv også, hun er med i en klubb der bifile folk går sammen og har sex i et kott i ironforge hver fredag kl 20.00 Der trives hun godt Jeg har også en night elf druid: Han er homofil, og er åpen om det, han liker å bli boosta og få hjelp, i motsetning til roguen som liker å gjøre alt alene, han er veldig sta, mange hater han og noen elsker han Her er noen bilder: Endret 25. august 2009 av Duffo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Undead OWYAH, fucK em0fag aLLYs!! Neida men, har ikke noen spesielle ord om min karakter, aldri tenkt så langt som dette ^^ Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Allys er jo sjef. Apropo emo, så syns jeg undead er det som er mest emo Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Trodde virkelig vi hadde flere rp'ere i dette forumet.. her åpner jeg meg for dere og får intet svar.. skuffendes.. virker som alle de ordentlige spillerne har dratt fra dette forumet. Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Så, man må rpe for å være en ordentlig spiller? Jauda! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Folk som RP-er og har tenkt på sin characters legning skremmer meg bare. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Folk som RP-er og har tenkt på sin characters legning skremmer meg bare. Dette er RP på høyt niva Men alle kan jo poste her selvom de ikke er rp'ere Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 RP is that way -----> Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 At du tenker på at char'en din har gruppesex i ett kott i IF Fredager klokken 2000..det er å ta den en smule for langt ;O Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Ser ikke helt hva som er galt med RP.. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) RP er det ikke noe galt med, jeg har RPet mye. Det er bare sex-biten (som jeg har kommet over ett par ganger ufrivillig) som skremmer meg litt. Veldig mange draenei/nelfer/demon/vampyr bastard child of Arthas and Illidan ute å går. Når du blander sex inn i alt dette så blir det for mye for meg. Han er homofil, og er åpen om det, han liker å bli boosta og få hjelp Jeg regner med at du ikke bruker uttrykket "booste" når du RP-er? Du spiller tilfeldigvis ikke på Argent Dawn? Endret 27. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg spiller ikke WoW lenger.. eller "spiller" bare i RL i friminuttene på skolen når jeg kjeder meg.. jeg og kompiser har duels Endret 27. august 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Spiller i RL... duels med kompiser? Nå henger jeg ikke med. Troll? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Går fint ann og ha wow duels i RL om man bruker fantasien Lenke til kommentar
Porto Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 hvor gammel er du, duffo? Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Grolzuul, Troll of the Second Gurubashi Empire : Grolzuul is a Dark Troll, roughly 10 feet tall(( ekstremt høgt, even for a troll )). Grolzuul is a disciple of the SGE, he's a warmongerer, a berserker, he will do anything just to fight. Grolzuul have a biased opinion against all other races, that they are lesser and are ment to be the slaves of trolls. If you ever face him in combat expect anything, Grolzuul is a dirty fighter, he fight to win, he dont fight with honor, he'll kick you while you're down, so to speak. Liker å skrive på engelsk Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 å lese denne tråden tok meg tilbake til den gang jeg drev med RP i wow. Det var en forvirrende tid Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fikk en gang en whisper i wow og ble spurt om jeg ville ha wow sex. Jeg svarte "Suck my toad". Han svarte "please can i" Da la jeg han i ignore lista mi. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Viss dere trur det der er RP, fy flate. *Ler godt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå