Gå til innhold

Adobe Photoshop CS4 - oppgradering eller fullversjon?

Anbefalte innlegg

Sitter ved en pc jeg har arvet etter en nå avdød venn. Han har hevdet at alle programmene på PC er ekte vare, ingen piratkopier. Han var en veldig ærlig person, så jeg burde selvsagt ikke betvile ham. Men jeg blir allikevel usikker når jeg ser at han har Adobe Photoshop CS3 på PC'n. Han drev ikke spesielt med foto og bilderedigering, så hvorfor skulle han ha kjøpt seg et så dyrt og avansert bilderedigeringsprogram?

Uansett, er det noen måte å finne ut av dette på? Jeg har lyst til å oppgradere til CS4, men vet ikke om jeg bare kan kjøpe en oppgraderingsversjon eller om jeg må kjøpe fullversjon. Regner med at det ikke bare er å kjøpe en oppgraderingsversjon hvis det viser seg at det er en piratutgave man har fra før? Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sikkert få kotrollert genuiniteten via Adobe. De svarer deg sikkert fort om det er piratkopi eller ikke.

Du kan jo også bare prøve å oppgradere til CS4. Du har vel en relativt god "unskyldning" i bakhånd hvis du skulle få noe problemer.

Ellers så er det vel litt som du sier.

Tvilsomt at en som ikke har foto/redigering som en større hobby, faktisk har betalt for dette..

Endret av C-angel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...