Gå til innhold

HP Compaq CQ2100SC?

Anbefalte innlegg

Hei tenkte på ny pc til fattern da pc`n hans et hp med intel p4 3.4 ghz og 2 g ram som ikke går i dual sliter litt med vista ( xp nytta ikke fordi han fikk virus hele tia.. ikke spørr hvorfor da den hadde ok anto virus og brukte opera)

så tenkte egentlig på å bygge en da jeg hadde et 775 sokkel hk liggende men selv om jeg kunn på kjøpe cpu og ram og muligens cpu til den pc`n så blir det jo billigere å kjøpe HP Compaq CQ2100SC

da den kunn koster 1800 på amentio.. bare å kaste inn 2 eller 4 gb ram så får man en greie pc til en som bare bruker pc`N til nettbank , epost, spotify og edderkoppkabal.

men er skeptisk til hp da den han har nå aldri har funka som den skal pluss jævla mye dritt programmer som fulger med som blant annen norton antivirus som er noe dritt å fjerne ( jaja vet hvordan man gjør det) men etter jeg installerte vista kunne han bruke pc`n uten at jeg måtte fikse den 1 gang i uka.. ( fant aldri ut hva som var feil..)

så derfor er jeg skeptisk til hp men funker det som det skal skal nÅ?

edit: fra komplett

NB! Endring av operativsystem skjer på eget initiativ og ansvar! Det oppgis fra HP at det er meget vanskelig med drivertilgjengelighet!

vis jeg ikke får kjørt vista er det jo ikke noe vits da..

funker det med skjermkort ser ingen pci x16 port..

mvh Eirik

Endret av eirik845
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...