djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hey, jeg fikk en ide. Hvorfor kan vi ikke ta å drikke oss dritings, og finne en eller annen film / serie, som vi dubber? Så har vi en offentlig youtubekanal der alt legges ut. Men ingen vil vel drikke seg full bare for å dubbe. Hmm. Hvertfall ikke om de er alene. FÅ MED NOEN VENNER?! Vel, jeg regner med det blir gjort mest i helgene. Dette er vel den verste ideen jeg har hatt i hele mitt liv, men det må prøves! Noen som har ideer? Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hahaha... du er tydligvis full av faenskap ^^ synge eller noe er mye bedre... Channelen jeg bruker kaller vi fro facebook -.- Lykke til da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hey, jeg fikk en ide. Hvorfor kan vi ikke ta å drikke oss dritings, og finne en eller annen film / serie, som vi dubber? Så har vi en offentlig youtubekanal der alt legges ut. Men ingen vil vel drikke seg full bare for å dubbe. Hmm. Hvertfall ikke om de er alene. FÅ MED NOEN VENNER?! Vel, jeg regner med det blir gjort mest i helgene. Dette er vel den verste ideen jeg har hatt i hele mitt liv, men det må prøves! Noen som har ideer? Heh, jeg og en kompis har tenkt på dette. Kan kanskje utføres en gang :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå