Slabbedasken Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Leste at ATI bare sender til USA og Canada foreløpig mht det nylanserte ATI Radeon 9800 PRO kortetm ed 256 mb DDR-II minne Dette er det kortet jeg har bestemt meg for å kjøpe og har en hel pc i deler og bare mangler et skjermkort så er på utkikk etter butikker/webshopper i norge/uuropa eller statene som selger dette kortet, shipper til norge og er til å STOLE på alså seriøse og kankje kjente butikker. Er det noen som har noen forslag eller vet om noen som selger kortet eller har annen info så fyr løs . Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ville det ikke vært mer naturlig å sende mail til div. webshopps enn å spørre her? du får som regel bare diffuse svar uansett.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 De norske webshoppene har ikke peilin på hva jeg snakker om Fikk en adresse her for litt siden til et firma i usa som solgte kortet menpga forskuddsbetaling og treige tilbakemeldinger gikk jeg vekk fra det. Kortet ble lansert for 1-2 dager siden og burde være i handelen flere steder nå (untatt norge selvfølgelig) Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 norek sier dem får inn hercules 9800 pro den 19 mai så et par dager etter det så kan jeg skaffe deg det, Men det er 128 mb versjonen Ingen svar på når dem får tak i 256 versjonen Norek = grosissten til komplett m.m. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 norek sier dem får inn hercules 9800 pro den 19 mai så et par dager etter det så kan jeg skaffe deg det, Men det er 128 mb versjonen Ingen svar på når dem får tak i 256 versjonen Norek = grosissten til komplett m.m. Ikke noe intressant for han i det hele tatt. Står som topic og i postens hans at han kun vil ha 256MB kortet så nevner du 128MB Virker som ikke noen leser trådene som blir opprettet her lenger Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Har lest mye om de 2 forskjellige typene kort med forskjellig minne, men det er i utgangspunktet 256 mb versjonen jeg er ute etter pga at jeg skal kjøre i MAX AA,AF, FSAA osv og da trengs det den ekstra minnen som fåes med 256 mb versjonen + at det ATI kortet blir levert med DDR-II (om det er noe plus da??) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Etter hva jeg har lest så kommer ikke 256mb versjonen før i juni eller noe. men kan godt hende at utenlandske butikker får inn litt før. Men har dessverre ingen tips om hvor du kan leite. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg ber deg bare om å tenke deg litt om når du bestiller fra utlandet...det tar laaang tid før du får det fra USA! hvis kortet blir defekt eller er deffekt når du får det, og du sender det helt tilbake for å få igjen på garantien, må du vente i et par måneder før du får ett nytt tilbake Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en kompis i Canada som muligens kan kjøpe det for meg. Å sende slik privatpost til en enkeltman tar ikke lange tiden :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå