Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt ATI Radeon 9800 PRO 256 mb DDR-II

Anbefalte innlegg

Leste at ATI bare sender til USA og Canada foreløpig mht det nylanserte ATI Radeon 9800 PRO kortetm ed 256 mb DDR-II minne

Dette er det kortet jeg har bestemt meg for å kjøpe og har en hel pc i deler og bare mangler et skjermkort så er på utkikk etter butikker/webshopper i norge/uuropa eller statene som selger dette kortet, shipper til norge og er til å STOLE på alså seriøse og kankje kjente butikker.

Er det noen som har noen forslag eller vet om noen som selger kortet eller har annen info så fyr løs . Takker på forhånd for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De norske webshoppene har ikke peilin på hva jeg snakker om :grumpy:

Fikk en adresse her for litt siden til et firma i usa som solgte kortet menpga forskuddsbetaling og treige tilbakemeldinger gikk jeg vekk fra det.

Kortet ble lansert for 1-2 dager siden og burde være i handelen flere steder nå (untatt norge selvfølgelig) :shrug:

Lenke til kommentar

norek sier dem får inn hercules 9800 pro den 19 mai så et par dager etter det så kan jeg skaffe deg det, Men det er 128 mb versjonen

Ingen svar på når dem får tak i 256 versjonen

Norek = grosissten til komplett m.m.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
norek sier dem får inn hercules 9800 pro den 19 mai så et par dager etter det så kan jeg skaffe deg det, Men det er 128 mb versjonen

Ingen svar på når dem får tak i 256 versjonen

Norek = grosissten til komplett m.m.

Ikke noe intressant for han i det hele tatt. Står som topic og i postens hans at han kun vil ha 256MB kortet så nevner du 128MB :shrug:

Virker som ikke noen leser trådene som blir opprettet her lenger :cry:

Lenke til kommentar

Har lest mye om de 2 forskjellige typene kort med forskjellig minne, men det er i utgangspunktet 256 mb versjonen jeg er ute etter pga at jeg skal kjøre i MAX AA,AF, FSAA osv og da trengs det den ekstra minnen som fåes med 256 mb versjonen + at det ATI kortet blir levert med DDR-II (om det er noe plus da??)

Lenke til kommentar

Jeg ber deg bare om å tenke deg litt om når du bestiller fra utlandet...det tar laaang tid før du får det fra USA! hvis kortet blir defekt eller er deffekt når du får det, og du sender det helt tilbake for å få igjen på garantien, må du vente i et par måneder før du får ett nytt tilbake :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...