Gå til innhold

Ny tv 42-50" - Max 10000kr.

Anbefalte innlegg

Har da tenkt å kjøpe meg nytt fjernsyn. Det jeg har nå er en rør-tv på 28" som koster under 1000-lappen, og vil gjerne kjøpe noe bra for en gangs skyld.

Tven skal brukes til Xbox/Ps3, Blu-ray, Divx, vanlig tv titting og koble til pc.

Tenkte å kjøpe en tv mellom 42-50" som koster mellom 9000-13000kr. Sitter ca. 2-3 meter unna, så ikke mer enn 50" da kanskje.

Sett litt på LG 47LH4000 og 47LH5000. Hadde sikkert kjøpt den sistnevnte der til 12.000kr på netshop, men er usikker til LG siden jeg ikke har erfaring med de.

Når jeg først kjøper meg tv vil jeg ha 1080p og LCD.

Skal jeg ha en tv som er best, hvilke merke burde jeg gå for da?

Trenger ikke være mer enn 2 hdmi utganger, og mellom 100-200hz (man ser jo ikke den enorme forskjellen uansett.)

Vil som sagt ha en bra tv, noe som virkelig ser bra ut!

Setter utrolig pris på svar!!!

Endret av kidio007
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Nå er vel ikke jeg den beste til å svarer på dette, siden jeg står mellom 47LH3000 og 47LH4000 selv, men jeg så på en 42LH4000 på elkjøp her om dagen (samme tven, i 42 tommer), og jeg synes den så best ut av de fleste som sto der.

Jeg likte de klare, fine fargene, og etter mine øyne så bildet generelt flimmerfritt og flott ut :)

I utgangspunktet ville jeg ha en Samsung, for det er de jeg synes har sett best ut tidligere, men ombestemte meg når jeg så LG-tven i butikken.

Endret av MemorX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...