Mortis360 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Her diskuterer vi Acer easyStore produktene til Acer, som ser ut til å være en veldig fin hjemmeserver til en rimelig penge. Førsteposten er under oppbygging! Aktuelt: Acer easyStore H340 Tester: Acer easyStore H340 @ UsingWindowsHomeServer Acer easyStore @ ChrunchGear Lenker: Acer easyStore H340 1,5TB @ Komplett Acer easyStore H340 3TB @ Komplett Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Her var det ikke mye liv Noen som har en god guide (gjerne med screenshots) som tar en gjennom stegene for å få ekstern tilgang (via internett) til serveren med remote desktop? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nå som Windows Home Server 2008 kommer, vil da denne Acer H340 kunne oppgraderes? Og vil den støtte mer enn 4TB lagringsplass? Lenke til kommentar
galedali Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er veldig fornøyd med denne , dog har jeg litt problemer med nettverkskortet i den og dette låser til tider maskinen litt men dette løser seg selv stort sett. jeg har satt inn 4 x 1.5 tb disk og den funker bra! Neste steg er egentlig å sette av tid slik at den kan utnyttes fullt ut. Jeg har blandet miljø maskiner hjemme Både windows pcer,PS3,ett par forskjllige mediasenter og macer, windows pcene er helt sømløst integert, macene derimott er litt mer trøbblete men jeg har ikke sett veldig mye på denne problemstillingen enda. PS3 kobler seg perfekt til Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har du kablet forbindelse til ps3, eller kjører du trådløst til ps3 fra ruter? Går det fint med streaming av video? HD? Du har vel ikke squeezecenter installert på den? Titter litt på denne selv. Lenke til kommentar
galedali Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Neida kjører trådløst til PS3! via routeren fra Nextgentel og det går helt ok. video i HD går ikke trolig så er router for dårlig! til det men jeg streamer primært serier i lavere kvalitet så det har ikke så mye å si for meg. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg er kjempefornøyd med min, men jeg kommer nå til å selge den, da jeg går over til heftigere skyts. ~ Mortis Endret 30. oktober 2010 av Mortis Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Begynner den å bli utdatert, eller vil den holde noen år til? Noen som vet om Acer har noen nye WHS servere på trappene? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Den holder i massevis til deling av filer, samt backup av PCer i enda mange år. ~ Mortis Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Da er en Easy Store i hus! Noen tips til add-ins etc? Har foreløpig kun installert Lightsout, mens SqueezeCenter og uTorrent er på trappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå