Galdrafadr Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Eg brukar sjølv windows XP på laptopen min, og brukar ein LaCie 1tb disk til diverse lagring. Den har aldri vert mista eller fått noen spesiellt kraftige dunk. Den har fungert ypperlig heilt fram til i går.. Ein kammerat som eg bor med har ein Mac, me fant ut at me skulle sjå ein film fra disken min. Plugga disken inn, ingen problem, såg filmen og plugga han ut med Eject. Eg er veldig nøye med "Safely remove hardware" for eg har mista ein disk før + vet vitne til 3 andre "dødsfall". I dag etter skolen, skrudde eg på maskinen og harddisken som eg pleier. Men ein uvanlig lyd kom frå disken. Eg høyrer at han surrer lavt og blir høgare og høgare. Når han når høydepunktet lager disken 5-6 "chunks" og surrer seg stille og rolig ned igjen. Lyset er på, men det er ingen heime. Idet eg skrur han på kommer den velkjende "pling-plong" lyden frå windows når noe blir satt inn i USB porten. Men det skjer ingenting meir. Eg sjekka Divice manager om eg kunne finne disken, og etter litt leiting fann eg han under "Universal serial bus controllers" under navnet "USB Mass storage device". Ikonet hadde eit gult varselskilt med utropsteikn. Under driver properties var det ein "error 10", kva enn det nå er. Eg har prøvd å reinstallere driveren. Skifte USB kabelen, samt testa andre USB porter. Strømforsyningen har eg testa ut på ein anna disk, han fungerer som han skal + eg test ein anna forsyning på LaCie. Eg må nok få tak i Mac brukaren for å sjekke om han fungerer der. Men intill den tid. Kva kan eg gjere? Er det noen programmer som scanner disken for eventuelle feil? Bør eg skaffe Recovery program? eg har ikkje så mye til overs for harddisker som blir brukt på Mac og PC.. eg er veldig skeptisk til heile det opplegget der, men alikevel bare måtte eg plugge han inn i går! Eg hatar Mac på det punktet.. eg har sjølv vert vitne til 3 andre disker som har gått under med mac på den eine sida og PC på den andre. Det er tydelig ein stor krig mellom desse merkene, og dei ser ut til å kveste kvarandres uskyldige disker. Møkka Mac! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Lydene tyder vel på et mekanisk problem med selve disken. I såfall er den bare å kaste. At tilkobling til en Mac skulle ha noe med dette å gjøre er helt usannsynlig. Tilfeldig sammentreff i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå