alextech Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hallo godtfolk! Jeg kjøpte meg en Sergate Maxtor 500GB USB2.0 Ekstern harddisk i våres. Så for noen uker siden klarte jeg å rote bort strømkabelen. Det ble ett skikkelig jallastyr nå som jeg skal formatere og trenger den til bakcup. Men idag var jeg så heldig at jeg fant den. Når jeg koblet til strømmen, og USBen til dataen blinket den grønt(jeg kan ikke huske om det var normalt eller om den lyser konstant?) Men neida, datamaskinen finner ingenting. JEg lette opp litt men fant ingen drivere. Hva er galt? Det er 3 års garanti på den, men skjekka der jeg kjøpte den, og de var utsolgt for den, så da må jeg i såfall vente en goood stund før jeg får en ny igjen på garantien (hvis den i det hele tatt er ødelagt da) Hva tror dere? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Prøv følgende: 1 Slå den av manuelt. Hold startknappen inne 5-6 sekunder til du hører disken spinner ned. 2 Koble fra både strøm og usb/fw. 3 Koble på strøm. 4 Koble på usb. Lenke til kommentar
alextech Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det er ingen av/på knapp på den, og når jeg kobler alt fra og inn igjen hører jeg heller ingen spinning. den er helt stille? Jeg leste noe på en side. Der var det noen som sa at de også hadde dette grønne blinkende lyset. Det virker som at noe er galt da ja! Endret 25. august 2009 av alexan0204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå