b-real Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hva mener du en garderobe bør inneholde for mannfolk? Er det sterkt avhengi av klesstilen en ønsker å kjøre eller er det plagg som ALLE bør ha? Tror jeg burde legge meg en plan når jeg går ut å handler klær med et formål og ikke bare handle ting på måfå. Tips? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Et skikkelige par jeans, noen hvite v-hals t-skjorter, hvit skjorte, sort v-halsgenser for å nevne noe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Noen ting jeg mener er noe enhver mann skal ha i sin garderobe: En dress som sitter skikkelig, ikke noe posete eller tull. Hvit og lyseblå skjorte Basic hvite/svarte tee's V-hals genser i "standard" farger (svart feks som Kavinsky sa) En pen blazer Penbukser (i mangel på bedre ord) -> Her Hm, det er vel det som er aller aller mest basic. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Veldig basis, men skal man bygge opp en hel garderobe er dette en god start: Enkel mørk dress Noen ensfargete skjorter (ihvertfall hvit, men helst også ett par andre myke farger) Ett par skikkelige jeans enkle sorte og hvite tees sort og brunt belte ett par enkle gensere i forholdsvis mørke farger (ihvertfall sort) en cardigan sorte og brune sko Endret 25. august 2009 av Homme Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 De andre har dekket det meste, men mange glemmer ofte å ha nok par sorte sokker i god kvalitet og riktig lengde. I tillegg er det lurt å ha noen andre par som passer til plagg man har, hvor sorte sokker ikke passer. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Et par svarte penbukser. Et par svarte pensko. Minst én ensfarget skjorte, samme hvilken farge. Og til slutt en formsydd blazer som passer kroppen perfekt. Samme hvilket mønster eller farge det er snakk om. Bare den ikke er gul eller rosa. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Veldig basis, men skal man bygge opp en hel garderobe er dette en god start: Enkel mørk dress Noen ensfargete skjorter (ihvertfall hvit, men helst også ett par andre myke farger) Ett par skikkelige jeans enkle sorte og hvite tees sort og brunt belte ett par enkle gensere i forholdsvis mørke farger (ihvertfall sort) en cardigan sorte og brune sko Henger meg på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå