Thatssomebaadnews Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) .. "jippi!" Var hos legen idag, og fikk konstantert at jeg hadde svineinfluensa.. LITT kjedelig og måtte holde seg hjemme i en uke, kun tre dager etter at skolen er starta.. Og i tillegg ser dette ut til og bli den siste uken med "sommer" i år, og jeg må sitte inne.. HERLIG! Endret 25. august 2009 av Piniz Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 .. "jippi!" Var hos legen idag, og fikk konstantert at jeg hadde svineinfluensa.. LITT kjedelig og måtte holde seg hjemme i en uke, kun tre dager etter at skolen er starta.. Og i tillegg ser dette ut til og bli den siste uken med "sommer" i år, og jeg må sitte inne.. HERLIG! Du har lov å sitte på terrassen hvis du har det? God bedring! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Føler med deg. Har nylig vært gjennom en operasjon i halebeinet, som gjør det umulig for meg å sitte de nærmeste 2 ukene. Så jeg har flyttet hjem til foreldrene mine for å bli vartet opp, mens jeg bare ligger i en seng og kjeder meg HELE dagen. Lenke til kommentar
Triceratops Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kompis av meg hadde swineflu for en uke siden. Han tok ansvar og isolerte seg, smittet ingen. Spilte masse data og laget en del musikk, så han kunne vel ikke klage. Fikk også seg litt sol på verandaen med kald brus til. God bedring og godt du tar ansvar for smittefaenskapen:) Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva gjør du hvis du ikke har mat? Kan noen komme nært nok til huset til å overbringe sånt? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er ikke noe farlig å komme med mat. Bare å slenge det inn døra det. Det viktigste er å unngå direkte kontakt med den som er smittet. Har 2 kamerater som har hatt denne dritten, var ikke så veldig morsomt nei... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg vil ha Svineinfluensanen! Nesten like gøy som og skryte til gutta om klamydia (KØDDER, Ang klamydia). Helt siden H5N1 kom, ble jeg skuffet, nå er H1N1 her! And i want it! Har ikke vært skikkelig sjuk på driiiitlenge! Endret 30. august 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gratulerer, håper jeg også får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå