tomsi42 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Av de nye dine Tom, var det disse tre som pekte seg ut for meg: "Gorgat med kanonen", "Lufting" og "Gammelt og nytt". Har du gjort noe spesielt med etterbehandlingen på Gorgat-bildet? Synes du fikk frem en veldig behagelig tone her. Takker og bukker. Det jeg har gjort med bildet med Gorgat, er å skru ned saturation til -70 i PS Elements. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Her er et utvalg av de bildene som jeg fikk noe fornuftig utav. Måtte jo avslutte med bildet av samme benk som Tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Der kom enda flere flotte bilder i tråden...flinke fotografer :!: RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det jeg har gjort med bildet med Gorgat, er å skru ned saturation til -70 i PS Elements. Hm, var det ikke mer som skulle til (bortsett fra fotografen altså)... Gorgat har brukt omtrent det samme virkemidlet på gjerdet i det første bildet og de tre benkene i det nest siste. Begge er temmelig strøkne. Men nå må dere slutte å ta bilder av det nybygget som kom opp etter villmarkshuset. Jeg hadde tenkt å ha dette for meg selv da... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det jeg har gjort med bildet med Gorgat, er å skru ned saturation til -70 i PS Elements.Tom Det var en smart funksjon, fant den i Elements...men jeg har ikke funnet den i PS 7.0...lurer på om den tilsvarende der er Kulør og Metning, ser det går an å få den på minus ja. (Har norsk meny på den jeg) RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det var utrolig mange fine bilder fra turen sist uke. Håper jeg får anledning til å være med på neste treff. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Mulig jeg blir med neste gang, men jeg er jo ikke på langt nær så flink hverken teknisk eller "observatorisk"(!). Eller kanskje det bare er bra at jeg blir med da, så lærer jeg av dere samtidig som dere kan skylde på meg når noe går galt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Mulig jeg blir med neste gang, men jeg er jo ikke på langt nær så flink hverken teknisk eller "observatorisk"(!). Eller kanskje det bare er bra at jeg blir med da, så lærer jeg av dere samtidig som dere kan skylde på meg når noe går galt Du må gjerne bli med neste tur;som blir den 12. september. Den diskuterer vi her. Det er ingen krav til kunnskap eller evner. Men ta med kamera Tom Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ah, crap, da kan jeg ikke. Men men, det kommer vel gjerne en til Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg venter fortsatt på Dell... BM "Håper jeg får bildene fra dette treffet ut før neste Akam-treff"... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Mine - etter edit av 100 bilder i kveld. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jippi! Jeg har PC igjen!! Bedre sent enn aldri -- kanskje?! Endret 10. september 2009 av Gia Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hvor ligger den brua christian86 tok bilde av? Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hvor ligger den brua christian86 tok bilde av? http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%85modt_bro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå