tomsi42 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Her legger vi ut bildene når vi har kommet oss etter stabasene og filtrert ut blinkskuddene. Tom Lenke til kommentar
Farner Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Kommer den dagen jeg får fiksa PCen min! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Lykke til med PC-en, atomprompen. Her er noen få fra første del av første etappe ... Bare rør ... Noen steiner. Rennende vann DNG is the format. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Bare rør ... Det spørs om noen får løst opp i denne Gordiske knuten noen gang... Det ble som ventet ikke noen tur på meg i går, hvem var det som dukket opp da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Bare rør ... Det spørs om noen får løst opp i denne Gordiske knuten noen gang... Det ble som ventet ikke noen tur på meg i går, hvem var det som dukket opp da? Vi var: Atomprompen, christian86, Gia, Gorgat, og undertegnede. ZodZ & Gorpium hadde meldt sin interesse, men dukket aldri opp. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Kommer den dagen jeg får fiksa PCen min! Mine også... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Lykke til med PC-en, atomprompen. Her er noen få fra første del av første etappe ... DNG is the format. Tom Flotte farger i den der, Tom...og den første var også veldig interessant. Fint komponert. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hadde ikke Gorgat problemer med PC også? Er bare meg og christian86 igjen da Her er noen fler fra min fangst. En sliten benk. (ikke helt skarp - sannsyligvis bevegelsesuskarphet) Røykeplassen I Røykeplassen II Urban bo-maskin Piken og hunden Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Ble litt trangt med tid for orpium, og an lånte hasselbladen min som jeg ikke fikk henta før klokka 6. Men neste gang er jeg med. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 En sliten benk. En typisk tom benk. For ikke å si en typisk Tom benk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 En sliten benk. En typisk tom benk. For ikke å si en typisk Tom benk. :!: Gorgat tok et av samme motiv - den tror jeg ble bedre Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 En sliten benk. En typisk tom benk. For ikke å si en typisk Tom benk. :!: Gorgat tok et av samme motiv - den tror jeg ble bedre Tom tsk - har ikke sett på mine enda, ble veldig hektisk på søndagen med diverse ting. I tillegg har jeg fartet mellom Oslo og Tønsberg de siste dagene, så prøver å legge opp noe til mandagen jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Mens vi venter på diverse PC skal bli friske og at christian86 skal få litt fritid, så kan jeg komme med en ny bunke bilder. Kråka på gresset Savner du en sko? Gorgat med kanonen Lufting Under broen Gammelt og nytt Tom Endret 28. august 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Farner Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Etter mye feilsøking og mye irriterende PC arbeid har jeg endelig fiksa den. Måtte jo tilslutt reinstallere alt på nytt. Legger ut noen bilder nå, så får jeg se om jeg prioriterer fler bildenr eller å fortsette installasjoner utover! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Det siste bildet ble veldig stilig. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Dell kommer mandag. Så mye for neste arbeidsdag-garantien... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Det siste bildet ble veldig stilig. Jeg liker for så vidt alle tre. Fint komponert benkebilde. Av de nye dine Tom, var det disse tre som pekte seg ut for meg: "Gorgat med kanonen", "Lufting" og "Gammelt og nytt". Har du gjort noe spesielt med etterbehandlingen på Gorgat-bildet? Synes du fikk frem en veldig behagelig tone her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Den lufting ble litt morsom ja...(må visst trene mer på å ha øynene oppe for slikt) RandiA Lenke til kommentar
Farner Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Litt fler bilder! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Mange bra bilder her... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå