cazber Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Avast blokkerer nå tydligvis thepiratebay.org. Har prøvd å legge inn en exception i web shield, men det ser ikke ut til å virke (se vedlagte bilde) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei! åpne kjør (start-> kjør) og skriv: notepad C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts.txt og post innholdet. ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dette skjedde akkurat med meg, jeg skulle jo bare få tak i Racedriver:GRID! Lenke til kommentar
DevilDave Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det samme skjedde med meg akkurat og, hva er det som skjer? Tør ikke slå av beskyttelsen, i tilfellet det er noe galt med TPB(paranoid, jeg vet) EDIT: Ser ut til å funke igjen nå! dette var rart. host fila sa ikke noe spesielt.. # Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp. # # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost Endret 25. august 2009 av DevilDave Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Piratbukten har vært utestengt fra sin tidligere internettleverandør. De har fått ny leverandør og dermed ny(e) IP-adresse®. Det kan ta tid før den nye adressen er kjent av alle DNSr rundt omkring. Kan være at dette er årsaken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Alle hostfiler fikk thepiratebay lagt til. Skjedde her også ^^ Lenke til kommentar
cazber Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Takker for alle svar, men nå har Avast igjen tillatt TPB. Ikke noe galt med host filen heller. Fant ut fra et innlegg hos Avast, at de faktisk hadde sperret den. Kom greit inn når jeg slo av Avast. Avast har nok oppdatert nå, så det funker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå