andrej1 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg en Packard Bell Tj61 750 og synes den er i overkant treg. Tok en test i HDtach og fikk opp det her. Ser det ut som om harddisken er ødelagt, eller er alt som det skal? Tråden må gjerne flyttes om den er feilplassert. Lenke til kommentar
piqel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hei. kanskje det er andre pc-er som er på ditt nettverk som laster ned. eller kan du prøve å laste ned det nye windows 7 ultimate. anbefalt. piqel Lenke til kommentar
andrej1 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Det er ikke nettet som er treigt, det er pcen. Og Windows 7 er bestilt. Andre som veit? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kurven skal jo helst være ganske jevn og glatt. Har sett en del slike grafer med spikes, men ikke sikker på hva de kommer av. Jeg kan få en enkelt spike eller to på min disk, men hvis jeg kjører en gang til er den borte eller har flyttet seg. Antar at det er prosesser som ligger i bakgrunnen og forstyrrer. Så du bør vel sjekke hva du har av prosesser og services, og luke ut uønskede elementer. Det kan jo bli litt jobb. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Virker ikke umiddelbart som det er noe galt... var veldig høy random aksesstid da.. minner litt om dårlige drivere til diskkontrolleren (chipset drivere). eller at den jobber med mye i bakgrunnen. http://www.seagate.com/support/seatools/se...indowssetup.exe Du kan laste ned og kjøre det programmet for å teste Seagate disken i laptoppen din, da finner du ut om det virkelig er noe galt. bare kjør long test (tar etpar timer). Lenke til kommentar
andrej1 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Takk for svar Skal ta den testen og se hva den finner ut av. Hvordan styrer jeg hvilke prosesser som starter opp i Vista? Her er forresten et bilde til av HDtach med andre resultater. Endret 26. august 2009 av andrej1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Beste program for å finne oppstartsprogrammer er Autoruns. http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb963902.aspx Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Eller noe så enkelt som start - kjør/run - msconfig .. finner iaffal det meste av 3parts pjatt som er installert ,såvidt jeg vet. enkelt og innebygd i alle windows versjoner iaffal fra xp --> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå