Mr Walrus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei, Jeg kom akkurat hjem fra et år i England og har nå startet på VG3 i Norge. Problemet er at jeg har akkurat fått karakterene fra England og der viser det seg at jeg har vært så uheldig og strøket i et fag. Nå risikerer jeg å bli kastet ut av VG3 og det er en risiko at jeg ikke får mitt år i England godkjent av skolen pga dette. Har folk et råd på hva jeg skal gjøre? jeg vil prøve å Klore meg fast på skolen min og gjøre alt for å bli, men viss jeg blir kastet ut, burde jeg prøve å komme inn på VG3 på en annen skole eller prøve å ta andre året om igjen her i Norge? mvh Noobish_Geek Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvilket fag er det du har strøket i? Har du hørt om du kan ta det tilsvarende faget på andreklassenivå som privatist? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 snakk med rådgiveren på skolen du er på atm de kan hjelpe deg med og finne en løsning you(yrke og utdannings) rådgiveren er det du bør snakke med Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Strøk i Media Studies -.- Jeg skal spørre om jeg kan ta det som privatist sammen med norsk i morgen^^ Takk for tips, håper inderlig det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå