Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fra enkelt til komplisert

Gjest Guest_Sint_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sint_*

Nå har det skjedd.

Jeg og ei vennine ble enige om å bli fuck-friends. Vi la følgende regler til grunne:

* Ingen sex med andre, på grunn av fare for kjønnssykdommer

* Ingen forpliktelser, det vil si, man skal ikke utrykke følelser for denne andre

* Det skal ikke utvikle seg et forhold

Etter noen uker brøt henne reglene. Hun fikk følelser for meg og sa ifra om det. Jeg hadde noen følelser for henne også og vi ble enige om å bli kjærester på "lavt nivå", uten noen spesifikke regler. Nå har jeg begynt å bli sjalu, opptatt av hvor henne befinner seg når hun ikke er med meg og redd for at hun har seksuell omgang med andre (ikke sex).

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt off-topic, men likte utrykket "Kjærester på lavt nivå" - litt sånn Team Antonsen opplegg med de som har sport på lavt nivå.

Men til topic: dere brøt jo ene reglen deres selv: "Det skal ikke utvikle seg et forhold" - siden dere ikke er fuck-friends lenger så bør dere kanskje prøve å definere på nytt. Er det et ekslusivt forhold eller hva?

Lenke til kommentar
Jeg og ei vennine ble enige om å bli fuck-friends. Vi la følgende regler til grunne:

* Ingen sex med andre, på grunn av fare for kjønnssykdommer

Da er vel hele poenget med fuck-friends borte...

Ved å inngå en slik regel virker det ganske klart for meg at dere egentlig begge to hadde følelser helt fra starten av, så face dem. Slutt med dumme betegnelser som "kjærester på lavt nivå...".

Hvordan du skal kurere sjalusien din er dog en annne ting. Alt for kort fortallt: Få tillit til jenta.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...