Hr Kotelett Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Bor i en vertikaltdelt 2 mannsbolig og naboen har lagt sin terrasse så nå er det min tur. Der hvor terrassene kommer til å møtes har vi tenkt å lage en skillevegg mellom oss (støpe fundament, søylesko, tofire etc), men akkurat hvor det passer best med å ha skilleveggen, går det en takrenne. Så tenkte å kle inn takrennen (se tegning), eneste jeg lurer på om det er en god ide? Om vi kan komme opp i noen situasjoner hvor det blir noe kødd med takrennen og må demontere deler av skilleveggen? Sånn som jeg ser for meg nå så er det ikke så altfor mye som kan skje med et vanlig avløpsrør. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nei, kan ikke se det skal gjøre så mye. Kan jo bare skru ene planken fast i den ene siden, og så vinkelen (andre siden og front sammen) som bare skrus sammen med noen skruer, Da kan du demontere og ta den ut fra siden senere om det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå