kthrane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) HEI:) Skal kjøpe meg ny bærbar pc til skole og spilling, og "alt annet". har sett meg ut en pris på rundt 9000(men billigere gjør selvfølgelig ingen ting ). Er villig til å strekke meg til 10000 hvis det gir meg en klart mye bedre maskin. Jeg har lyst på blu-ray i pcen, men dette er ikke et must. I tillegg lurer jeg på hvor bra turbo minne er og om det er nødvendig? Har i utgangspunktet sett meg ut en maskin med 14-16" skjerm og lav nok vekt til at den er grei å ta med seg rundt. Det er også greit om pcen ikke bråker for mye eller blir for varm. Et batteri som holder en stund er veldig godt å ha og trenger hdmi (spesielt hvis det er blu-ray). Har sett på Multicom Compal KHLB2, og denne ser ut som et bra alternativ for meg. Men kunne trengt litt hjelp til å konfigurere denne. håper noen av dere eksperter kan hjelpe meg Endret 25. august 2009 av kthrane Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Forslag her til 7900,-. Finner ikke stort bedre så da er vel dette ok? Kunne selvsagt funnet en bedre prosessor, men forøvrig så virker den bra. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 denne ser veldig ok ut takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå