Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Lenge siden jeg hadde sett Milan før gårsdagens kamp. Norske kanaler gidder jo omtrent aldri å vise andre lag enn engelske, så jeg gledet meg fryktelig til å se mitt gamle favorittlag igjen. Det Milan presterte i går er ikke i nærheten av slik jeg husker dem. Jeg ble rett og slett trist av å se på. Milan i toppform er verdens morsomste lag å se på, i går var alt bare helt elendig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Milan har vært nitrist de siste årene, lenge siden glansdagene nu. Huntelaar har også gått seg fullstendig bort, ingen tegn på den spissen han var i Ajax Endret 12. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da er trekning igang, håper disse lagene møtes, Manu-Barca,Inter-Arsenal,Lyon-Bordeaux og Bayern-Moskva.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Mitt tips: Bayern - Bordeaux Barcelona - CSKA Man Utd - Inter Lyon - Arsenal Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 12:16: Inter - CSKA Moskva blir den siste kampen. Hvilken trekning! 12:15: Arsenal - Barcelona! Reprise av finalen fra 2006! 12:14: Bayern München møter Manchester United! 12:13: Lyon skal møte Bordeaux. Fransk mesterkamp!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 De som går videre: Inter slår Moskva Arsenal-Barca vanskelig kamp, men Barca er suverene for tia. Bayern-Mænu mænu burde vel klare dette. Lyon Bordeaux, oxo en vanskelig kamp, men Lyon stikker nok av med seiern her. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har et lite spørsmål, som sikkert noen her kan svare på. Jeg fikk en mail fra UEFA nå om at jeg hadde blitt trukket ut, og "vunnet" i lotteriet hvor jeg søkte om Finale billettet til Champions league. Dvs, jeg har fått to billetter til 1400,- pr stk. (Kategori 3. Nest rimeligste plassene) Så har det seg sånn at jeg ikke får mulighet til å dra. Hva tror dere jeg kan få for disse billetene da? (UEFA har trekt kontoen min, og jeg får tilsendt billettene i posten) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Gratulerer! Spørs når du selger de egentlig. Når alle andre billetter er utsolgt, vil det nok være mye etterspørsel og da kan du fort få dobbelt så mye av den prisen. Kanskje mer også. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er nok utsolgt allerede, da mange som hadde søkt om billetter fikk avslag. Men takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå