Kjartan1234 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Ja, det er fint når de får det til.. Men i feks Chelsea kampen på hjemmebanen til Barcelona ifjor sentret de og sentret.. Chelsea klarte å holde forsvaret ganske tett, og det ble en ganske kjedlig kamp, i motsetning til kampen på hjemmebanen til Chelsea.. Noen synes kanskje det er fint å se når ett lag spiller fint med ballen, men jeg syns det går litt for lite fremover til tider. Nå skal det sies at jeg nesten bare har sett Barcelona mot Engelske lag med gode forsvar, kanskje jeg hadde hatt et annet syn på det dersom jeg følgte litt me på ligaen til Barcelona. Men for all del, som de viste mot United i finalen så kan de spille veldig god fotball, men når de ikke kommer igjennom er det så fordømt kjedelig og irriterende! Men nå har det komt seg i denne kampen da.. Endret 16. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) I tradisjonen tro opprettes det en tråd dedikert Champions League hver sesong her på forumet, og her er den gitt. Hadde gått meg hus forbi. Da må jeg selvfølgelig gi en kommentar til Milans prestasjoner fra onsdagens kamp: Grande Milan. Endret 23. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er også veldig fornøyd med Milan. Etter en sesong hittil under pari, beviser de at de likevel er en av de absolutt store i Europa. Jeg satser på at de klarer seg videre gjennom gruppespillet og at vi får se mye til dem. Håper også at kanalene som viser CL skjønner at folk vil se på andre lag enn bare de engelske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så her er tråden jeg aldri fant. Likte Milan-kampen på onsdag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper også at kanalene som viser CL skjønner at folk vil se på andre lag enn bare de engelske. Helt enig! Det er gøy å se når lag fra andre land møter de engelske! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper også at kanalene som viser CL skjønner at folk vil se på andre lag enn bare de engelske. Flest supportere av United og Liverpool i dette landet. Eneste optimale for Viasat, er å prioritere disse kampene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel, nå vet ikke Viasat hva optimal drift av TV er, så tviler på det veier så tungt. Fornuft er ikke noe for den gjengen der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Penger jo det eneste de er opptatt av, så hadde ikke forundret meg om de hadde vært klar over slike ting. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Forbanna Viasat sender ikke ManUtd - Milan på Viasat 4 på tirsdag. Griske jævler. Plasteret på såret er Porto - Arsenal på onsdag. En lite interessant kamp i forhold, som jeg uansett ikke får med meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke noe nytt det der. Ingen tirsdagskamper har blitt sendt på Viasat 4 denne sesongen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde håpet de hadde en annen policy for finalene. Er jo kjipt å bare å få se halvparten av kampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Finalen blir nok vist på Viasat 4. Med mindre de kjører en koselig lørdagsfilm. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mine innlegg igjen på denne. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Inter - Chelsea kommer til å bli en skikkelig høydare, regner med 3-0 seier til Nerazurri og deretter l3kestue i vest-London. Alle dere som er tribuneinteressert bør iallefall få med dere denne kampen, Curva Nord med Boys San, Irriducibili og Viking i spissen skuffer aldri! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 3-0 er da vel mye, men har også på følelsen av at Inter slår Chelsea på ræva ut. Eneste som går imot er vel den mentale blokken Inter får i CL. Men den tror jeg Mourinho har klart å fjerne. Må jo være det laget i verden med størst viljestyrke, og alt kan man takke Mourinho for. Fantastisk manager Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Inters lag er også ganske undervurdert, 2-0 over AC med 9mann sier alt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Inter kampen var suuuuurt, men Chelsea fixer dette hjemme Arsenal, woow det var imponerende må jeg si. Gleder meg til dagens kamp(fordi jeg får sett den på visat hehe) Pluss jeg er en stoor fan av Ronaldinho, får håpe han viser seg fram, pluss hadde vært moro hvis Becks hadde putta et mål på frispark hehe..Madrid-Lyon, Lyon har 9 i odds, så har tenkt meg å prøve på den hehe,. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 9 i odds? Lyon er ingen dårlig lag, selv uten Benzema. Burde ha en fin mulighet til seier, selv om Real kun stiller med stjerner. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 9 i odds? Lyon er ingen dårlig lag, selv uten Benzema. Burde ha en fin mulighet til seier, selv om Real kun stiller med stjerner. Hehe jeg veit 9 i odds, da må jeg bare prøve meg på bortekamp hehe. http://www.dagbladet.no/sport/oddstips/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå