Jooakim Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei, jeg lurte på hvordan jeg tar backup av Outlook Express-mailer. Jeg prøvde å eksportere mailene, men jeg fikk ingen beskjed om hvor det som ble eksportert ble lagret. Om jeg ikke kan eksportere alt til én fil, hvor er hver mail lagret? Det er Outlook Express 6 det er snakk om. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Enklest og best er vell å bruke et egnet backupprogram. Nettsiden SnapFiles har en god og oversiktig liste over slike backupprogrammer. GFI Backup Home Edition og MailStore Home er to eksempler. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Konge - takk! Jeg testet GFI Backup Home Edition og det virker som om alt funker fjell. Om du - eller noen andre - vet hvordan jeg kan importere det jeg tok backup av, hadde det vært supert. Igjen, takk! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvilket program skal det importeres til? Meldingslageret til Outlook Express finner du her: c:\Documents and Settings\Username\Application Data\Identities\{3B0FA092-2222-1111-A1B2-111A1AA1AAA11} (en random sak)\Microsoft\Outlook Express. Om det er Windows Mail det skal importeres til kan du bare kopiere Outlook Express-mappen ovenfor til den nye PC'en. For deretter å starte Windows Mail og velge å importere mail fra et Outlook Express meldingslager. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Hei, jeg skal importere de til Outlook (ikke express). Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
b21a Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det samme gjelder for Outlook også, kopier fila og importer rett inn i outlook. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Kunne du ha gitt meg stien til hvor de ligger lagret? På forhånd, takk! Edit: Jeg har win7 og Office 2007. Endret 18. september 2009 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå