SVenErik2k Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 På tide å legge kortene på bordet.. Nøyaktig hva er det som skjer med vårt lille uskyldige Norge, verdens rikeste og mest respekterte land? Jo nå skal du høre: Mot slutten av 70årene følte norske myndigheter akutt behov for noe dem siden valgte å kalle "Arbeidskraft" Forståelig nok, ettersom Norge er lav på innbyggere Og gjett hva? Vi fant en løsning på vårt problem.. La innvandrere slippe til!! La dem fylle våre tomrom, la dem oversvømme norges gater! Gi dem alt dem peker på.. Start med et stort hus!! De setter garantert pris på det.. Viser sin takknemmelighet ved å åpne svartesjapper som selger muggen kebab, smugler hasj, voldtar blondiner og stjeler pils fra Rema 1000 for å selge til yngreårige.. Hvor dem ellers råner rundt i sin nye bmw, betalt av DINE skattepenger! De flykter fra krig, med håp om et bedre sted å bo.. Med seg har de 15 søsken, 40 fettere og kusiner og 83 tanter og onkeler.. Norge slipper dem inn i varmen, og får dette i retur? Er da ikke dem det er synd på.. Er vi som må lide! Har dette forferdelige folkeslaget bidratt med noe som helst? Annet enn å sette feil farge på samfunnet, forpeste våre nabolag og vise seg overalt uansett hvor man måtte snu seg? Usiviliserte svin vil jeg kalle dem.. Har å dra seg tilbake der de kom fra!! De har gjort nok skade som det er, og passer ikke inn i vår kultur Kall meg rasist om du vil, men alt jeg sier nå er basert på fakta og erfaring Kjenner MANGE innvandrere her jeg bor, mesteparten asiater INGEN, og absolutt INGEN av dem har rent rulleblad!!! Siste ord: Send dem hjem, de har ingenting her å gjøre Stem frp og ha lykke til videre kjære landsmenn. Dette var ikke diskriminerende ment Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det formanes herved til en saklig diskusjon. Innlegg som bryter med retningslinjene er blitt slettet og vil forsette å bli slettet uten forvarsel. Les de fullstendige retningslinjene for Diskusjon.no her. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Før tusenårsskiftet. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Til trådstarter: Det er viktig å skille på innvandrere og asylsøkere. Og man burde også skille på forskjellige typer innvandrere. svensker f.eks er veldig positivt for Norge da de jobber og tjener penger som de betaler skatt av, mens somaliere på den annen side (enten de er asylsøkere, eller innvandrere gjennom familiegjennforening, el.) er veldig lite aktive i arbeidslivet og driver også mye med trygdesvindel, krimminalitet og benytter seg av velfærdssystemet vårt slik at vi taper MYE penger på disse. I tillegg er det jo selvfølgelig et problem med gettofisering og subkulturer som segregerer seg fra det Norske sammfunndet og har en del mindre heldige skikker som å undertrykke kvinner, kjønnslemlestelse, tvangsekteskap, kath tygging, osv. Endret 25. august 2009 av flesvik Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ett innlegg med persondiskusjon er slettet. Det er mange kanaler for slike diskusjoner, men forumet er ikke en slik kanal. Jeg foreslår at folk diskuterer sak, ikke person. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Gi dem alt dem peker på.. Start med et stort hus!!De setter garantert pris på det.. Viser sin takknemmelighet ved å åpne svartesjapper som selger muggen kebab, smugler hasj, voldtar blondiner og stjeler pils fra Rema 1000 for å selge til yngreårige.. Hvor dem ellers råner rundt i sin nye bmw, betalt av DINE skattepenger! Kan detta dokumenterast? Nei! Veit du kvifor? Fordi det ikkje er sant, du seir at alle flyktningar/innvadrere er slik, det er dei ikkje. Du skjærer alle over ein kam, akkuratt som f.eks. Hitler og mange andre har gjort opp gjennom tidene. Viss det er noko me har lært, eller burde lært, av historien so er det at folk er forskjellige. Og då meiner eg ikkje at asiater er forskjellige frå afrikanara, nei eg meiner at ALLE er forskjellige og at det å fordela folk i grupper/folkeslag berre blir feil og historielaust. De flykter fra krig, med håp om et bedre sted å bo.. Med seg har de 15 søsken, 40 fettere og kusiner og 83 tanter og onkeler.. Norge slipper dem inn i varmen, og får dette i retur? Er da ikke dem det er synd på.. Er vi som må lide! REgner med at du overdriver her. Folk som kjem frå krigsherja land der dei kan bli drept når som helst eller bli arrestert av korrupte regjeringar viss dei setter beina utanfor huset fortjener ein bedre plass og bu, om dei skulle ha med seg eit par søsken gjer vell ikkje det noke? Me er eit rikt land med plass til mykje folk, det er berre rett og rimelig at me deler med oss. Meiner du at me her oppe i nord skal leva livets gode dager mens folk dør i hopetal i resten av verden? Det er berre sjukt. Har dette forferdelige folkeslaget bidratt med noe som helst?Annet enn å sette feil farge på samfunnet, forpeste våre nabolag og vise seg overalt uansett hvor man måtte snu seg? Usiviliserte svin vil jeg kalle dem.. Har å dra seg tilbake der de kom fra!! De har gjort nok skade som det er, og passer ikke inn i vår kultur! Feil farge på samfunnet? som nemt tidligare er detta svært historielaust. Det har vell ingenting å sei kva hudfarge dei har? Eg vill heller ikkje påstå at det er veldig sivilisert og gjennomtenkt å hata folk på grunn av hudfarge og folkegruppa. Det er ikkje berre innvandrara som skader sammfunet, men alle folk som er respektlause og voldelege. Der eg kjem frå er det eit asylmotak, det er sikkert ein 500 asylsøkara der. Ein gong har det skjedd noko ulovlig knytta til asylmotaket, og det var ein ungdom som tagga på skuleveggen. Kall meg rasist om du vil, men alt jeg sier nå er basert på fakta og erfaringKjenner MANGE innvandrere her jeg bor, mesteparten asiater INGEN, og absolutt INGEN av dem har rent rulleblad!!! Siste ord: Send dem hjem, de har ingenting her å gjøre So du vill senda dei heim til krig og fordervelse? Meiner du at dei skal lida når me kan hjelpa dei og sleppa dei inn i det rike lande vårt? Me har overflod av det meste, det skulle berre mangla om me ikkje delte med oss. Eller greier du ikkje å sjå for deg jævelskapen som foregår i andre delar i verden, berre fordi det ikkje rammer deg og ditt ego? Stem frp og ha lykke til videre kjære landsmenn.Dette var ikke diskriminerende ment Eg er flau av å væra frå samme land som deg og dine likemenn. Og korleis får du det der til ikkje å væra diskriminerande? mens somaliere på den annen side (enten de er asylsøkere, eller innvandrere gjennom familiegjennforening, el.) er veldig lite aktive i arbeidslivet og driver også mye med trygdesvindel, krimminalitet og benytter seg av velfærdssystemet vårt slik at vi taper MYE penger på disse. Du dokumenterer heller ingen av dei radikale påstandane dine. Leste i papir utgaven av Dagbladet Torsdag 20.aug. at innvandrar ungdom faktisk var svært aktive i jobb samenheng. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og ett innlegg som svarte på moderering er også slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg benytter nok en gang anledning til å spørre trådstarteren hva er formålet med denne tråden? Hva eksakt vil du at vi skal kommentere? Tråden oppfordrer ikke akkurat til konstruktiv debatt, innlegget er bare fremlegging av subjektive preferanser. I tillegg ligner innlegget på en politisk reklame, noe som trådstarteren fremhever ved å avslutte innlegget med frasen ”stem Frp”. Det mest absurde er at til og med Frps program ikke har så radikale preferanser slik som dette innlegget fremstiller. Endret 28. august 2009 av statsviter Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Stem Norges Patriotene, der er dine likesinnede og tydeligvis meget så opplyste venner. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) smugler hasj, voldtar blondiner og stjeler pils fra Rema 1000 for å selge til yngreårige.. Det viktigste å få med er at faktisk ALLE gjør det. Har dette forferdelige folkeslaget bidratt med noe som helst?Annet enn å sette feil farge på samfunnet, forpeste våre nabolag og vise seg overalt uansett hvor man måtte snu seg? Usiviliserte svin vil jeg kalle dem.. Det er din mening som burde telle for norsk asylpolitikk. alt jeg sier nå er basert på fakta Jeg tror deg på ditt ord. Dette var ikke diskriminerende ment Selvsagt ikke. Er det noen som sier det? Endret 27. august 2009 av aluxez Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
Warz Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Selv om FRP er en midlertidig løsning på problemet er problemet IKKE innvandringen. Problemet er at vi har et velferdssystem som lar dem leve på trygd og at vi har latterlig lave eller ikke eksisterende straffer. Dersom vi ikke gir ut penger blir de nødt til å jobbe dersom de kommer hit og da vil heller ærlige folk komme hit. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurer på hvem som egentlig styrer i Norge siden de aller fleste er i mot innvandring. Hvordan kan det da likevel bli enorm innvandring? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dagens regjering er faktisk den med flest folk bak seg på veldig lang tid. Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurer på hvem som egentlig styrer i Norge siden de aller fleste er i mot innvandring. Hvordan kan det da likevel bli enorm innvandring? Kilder er bra i enhver debatt: Folks meninger om innvandring. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Lurer på hvem som egentlig styrer i Norge siden de aller fleste er i mot innvandring. Hvordan kan det da likevel bli enorm innvandring? Kilder er bra i enhver debatt: Folks meninger om innvandring. ca. 45% ville ha innstramming i 2006. Nå er det garantert høyere. SSB har jo også en egen evne til å manipulere statistikk og stille ledende spørsmål - i en av figurene var vet ikke gruppen helt utelatt Endret 27. august 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 SSB har jo også en egen evne til å manipulere statistikk Om du ikke aksepterer ssb som kilde så har du nok et ganske stort problem. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Innvandringen har ikke gått for langt, jeg vil ha flere innvandrere! Vi må derimot revidere vår integreringspolitikk. Robocoop: ikke legg ord i andres munn. Det er ikke et flertall som er for innvandringsstopp e.l. At det er mange som er for det, betyr ikke at flertallet er for det. Lenke til kommentar
Rudolfjorgen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Et godt poeng. Slik er det med mange saker. Snakker du med folk og hører deres oppfatning, så er den ikke den samme som de fleste politikere har. Jeg tror det har noe med patitsystemet å gjøre. For å komme deg opp og fram må en politiker tilpasse seg et parti og så snart han er der så glemmer han hva folk flest vil. Selvstendige meninger blir slått ned på i partiene. ''''''''''''''''''''' Lurer på hvem som egentlig styrer i Norge siden de aller fleste er i mot innvandring. Hvordan kan det da likevel bli enorm innvandring? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '1' svar på allerede slettet innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå