Gå til innhold

kjøre timer og sikkerhetskurs


peas2

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år, har kjørt en god del hjemme og har tatt 2 dobbeltimer hos en trafikkskole. Kjørelæreren min sa det var vanlig med rundt 25 kjøretimer, men at jeg kunne klare det under 20 dersom jeg var flink. Jeg synes det var mye, og spesielt etter at jeg fikk vite at en kamerat av meg som bare hadde tatt 5-6 kjøretimer, kunne gå videre til glattkjøring.

 

Er sikkerhetskurs på vei og bane inkludert i de 25 timene kjørelæreren min nevnte? Eller er det vanlig å ta 25 kjøretimer før man begynner på sikkerhetskursene?

Endret av peas2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit, men er det noe slik at man burde ta alle kjøretimene og sikkerhetskursene på samme trafikkskole (så læreren vet hva jeg kan og ikke kan), eller gjør det ingenting om jeg har tatt 4 kjøretimer på én kjøreskole og tar resten av timene og sikkerhetskursene på en annen skole?

 

Er det noe vits i å bytte kjøreskole da?om du ikke er fornøyd skjønner jeg det, men ellers burde du bare holde deg hos den kjøreskolen du startet på.

 

sikkerhetskursene/obligatoriske spiller egentlig ingen rolle hvor du tar det, men igjen anbefaler jeg at du tar alt sammen med den samme kjøreskolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...