Gå til innhold

Macbook Pro? Verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppløsninga er på 1280 x 800, som er altfor lavt til å drive med musikk. Anbefaler at du enten går opp noen størrelser i skjerm og oppløsning eller at du kobler den opp mot 1 eller flere eksterne skjermer når du skal mekke musikk.

Tusen takk for alle svar.

Jeg har planer om å kjøre en 24 tommers skjerm. Har Macbook Pro en utgang som denne skjermen støtter? Ellers er det utrolig greit med en 13,3 tommer, når jeg skal ut.

Når det kommer til spilling er jeg lite kresen. Kansje en CSS runde med gutta. Men aldri noe mer.

Lettere sagt er maskinen god nok? Eller bør jeg gå for noe kraftigere til mitt formål?

Lenke til kommentar

Nå finnes heldigvis overganger fra diplayporten til DVI/VGA da. Om det er verdt pengene er vel opp til hver enkelt å avgjøre. Spørsmålet er vel egentlig hvor godt du liker OSX. Det er en god maskin mtp. byggekvalitet og design, men dersom du ikke liker OSX noe særlig kan du like godt kjøpe en "windows-maskin".

Lenke til kommentar

Jeg har en gammel XP-cd/lisens liggende. Mulig jeg kommer til å dualboote.

Grunnen til at jeg vil gå for en Mac er at det ser ut som de setter sammen datamaskinene med kvalitetsdeler for å oppnå en veldig god ytelse. OS´et, som jeg elsker! :) Og at maskinen holder en god stund(onkelen min kjøpte en MacBook for sikkert 7+ år siden, og den holder riktig nok i dag - selv om han den gangen måtte ut med 40 tusen. :p)

Men er det sånn at de oppdaterer datamaskinene stadig vekk? Er det lurt å vente? Kommer det noen store oppdateringer i nær fremtid?

Endret av TheGatherer
Lenke til kommentar

Mac bruker samme komponenter som PCene bruker. Iallefall prosessor og GPU, som er det som står for ytelsen.

Store oppdateringer som en Mac ville tatt del i ville vært ny prosessor. Mobile I5/I7 prosessorer er visstnok på vei, men tar nok en stund før de kommer ut. De vil bli dyre og ekstremt dyre i en mac (som alt annet er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...