Gå til innhold

Gift of the Giants bug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset.

Mauro, Alle som har sendt meg PM og vært i stand til å utføre buggen har jeg forklart fremgangsmåten til. Det er de glad for, de er også glad for at jeg ikke spolerer hele greia ved å røpe det til for mange (de som ikke kan gjøre buggen selv om de vet hvordan).

Men du må gjerne sørge for at bugs du finner blir hotfixet så fort som mulig, hvis du ønsker det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har funnet en bug med en quest i Grizzly Hills, denne buggen gjør det mulig å stacke Gift of the Giants buffen man får ved å gjøre en quest der. Hver buff gjør at helten din blir større (i 10 minutter), med 7-8 buffs stacket blir helten ganske stor. I tillegg fant jeg en bug som gjør det mulig å ta med seg buffen ut av Grizzly Hills, f.eks. til Orgrimmar, Dalaran eller Battlegrounds. Det hele er ganske artig :)

Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset.

blei rett å slett irritert når ej las dinne posten, sida heile greien er liksom å være unik og å få oppmerksomhet.

Vell, here goes : Les gjennom hele plx så får dere vite alt dere trenger.

http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/exploits/267968-stacking-gift-of-giants.html

HF med buggen :)

Lenke til kommentar

blei rett å slett irritert når ej las dinne posten, sida heile greien er liksom å være unik og å få oppmerksomhet.

Vell, here goes : Les gjennom hele plx så får dere vite alt dere trenger.

http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/exploits/267968-stacking-gift-of-giants.html

HF med buggen :)

Og på side 2 i samme tråd blir han eid av en moderator når han prøver å få han som posta det banna. Oh the joy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...