Mauro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor poste om den på ett public forum om du ikke vil at andre skal vite om den din moron? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset. Mauro, Alle som har sendt meg PM og vært i stand til å utføre buggen har jeg forklart fremgangsmåten til. Det er de glad for, de er også glad for at jeg ikke spolerer hele greia ved å røpe det til for mange (de som ikke kan gjøre buggen selv om de vet hvordan). Men du må gjerne sørge for at bugs du finner blir hotfixet så fort som mulig, hvis du ønsker det. Endret 29. oktober 2009 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Du kan jo takke deg selv med å lage denne tråden da! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vet hvordan man skifter rase uten model change. Noen andre som vet det? Bare tenkte jeg skulle si til alle at jeg vet det. Ingen får vite det dog. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg vet hvordan man skifter rase uten model change. Noen andre som vet det? Bare tenkte jeg skulle si til alle at jeg vet det. Ingen får vite det dog. Se filmen hos Youtube Endret 30. oktober 2009 av Mauro Lenke til kommentar
Kald Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tror han mente det ironisk. Lenke til kommentar
kristoffer2k Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har funnet en bug med en quest i Grizzly Hills, denne buggen gjør det mulig å stacke Gift of the Giants buffen man får ved å gjøre en quest der. Hver buff gjør at helten din blir større (i 10 minutter), med 7-8 buffs stacket blir helten ganske stor. I tillegg fant jeg en bug som gjør det mulig å ta med seg buffen ut av Grizzly Hills, f.eks. til Orgrimmar, Dalaran eller Battlegrounds. Det hele er ganske artig Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset. blei rett å slett irritert når ej las dinne posten, sida heile greien er liksom å være unik og å få oppmerksomhet. Vell, here goes : Les gjennom hele plx så får dere vite alt dere trenger. http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/exploits/267968-stacking-gift-of-giants.html HF med buggen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 blei rett å slett irritert når ej las dinne posten, sida heile greien er liksom å være unik og å få oppmerksomhet. Vell, here goes : Les gjennom hele plx så får dere vite alt dere trenger. http://www.mmowned.com/forums/world-of-warcraft/exploits/267968-stacking-gift-of-giants.html HF med buggen Og på side 2 i samme tråd blir han eid av en moderator når han prøver å få han som posta det banna. Oh the joy. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) kristoffer2k, Buggen er blitt fikset så det virker ikke lenger uansett. Men det stemte altså, Mind Control, duel og voila, utrolig at ikke alle oppdaga det. Endret 5. juli 2010 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Helt ærlig, tror jeg ikke noen gadd å prøve. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 og bare sån helt seriøst , den buggen der har vi på tarren mill utnytta lenge før du i det hele tatt postet denne såkalte "Oppmerksomhets posten din" Oo Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Helt ærlig, tror jeg ikke noen gadd å prøve. Hvorfor ikke? Det var jo en kul bug. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noe lignende finnes enda, sett enn del stor jævler i dalaran. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 og bare sån helt seriøst , den buggen der har vi på tarren mill utnytta lenge før du i det hele tatt postet denne såkalte "Oppmerksomhets posten din" Oo Det var på flere servere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå