IntelAmdAti Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har funnet en bug med en quest i Grizzly Hills, denne buggen gjør det mulig å stacke Gift of the Giants buffen man får ved å gjøre en quest der. Hver buff gjør at helten din blir større (i 10 minutter), med 7-8 buffs stacket blir helten ganske stor. I tillegg fant jeg en bug som gjør det mulig å ta med seg buffen ut av Grizzly Hills, f.eks. til Orgrimmar, Dalaran eller Battlegrounds. Det hele er ganske artig Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan fungerer buggen? Er i Grizzly hills nå, vært moro å prøvd den ut! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan fungerer buggen? Er i Grizzly hills nå, vært moro å prøvd den ut! Ser omtrent slik ut, med 7 og 8 stacks som er det meste jeg har prøvd kan man ikke mounte inne i Orgrimmar siden det ikke er plass ^^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Og hvordan får man med seg buffen ut av Grizzly? *edit: google fant meg svaret, som vanlig. Endret 25. august 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 -Evolution- Du fant det på Google? Hvor da? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 I din egen post på ensidia forumet? "Works everywhere I have tested, you can be summoned, take portals, use hearthstone or enter bg's without loosing buff. " Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Bare at det ikke står hva du må gjøre for å bevare buffen mens du forlater plassen Jeg har ikke tenkt å røpe det heller, jeg bare lurer på om det er noen andre som har funnet ut av det. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg vet hvordan man gjør dette. Kan selvfølgelig ikke fortelle hvordan, vil bare at alle andre skal vite at jeg veit hvordan man gjør det.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Herregud, snakker om å oppføre seg barnslig, hva er hemmeligheten - kan jo like godt si det med en gang. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Herregud, snakker om å oppføre seg barnslig, hva er hemmeligheten - kan jo like godt si det med en gang. :!: Regner med du skjønte ironien i innlegget mitt.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 "Min pappa er mye sterkere enn din!!" Nei, seriøst. Si det =) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Herregud, snakker om å oppføre seg barnslig, hva er hemmeligheten - kan jo like godt si det med en gang. Hvorfor det? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Herregud, snakker om å oppføre seg barnslig, hva er hemmeligheten - kan jo like godt si det med en gang. Hvorfor det? Hahaha! :!: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Om alle vet det vil det jo bli fiksa. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Den nye Battlegrounden er genial, enda mer moro enn hva Alterac Valley var. Her er screenshots Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Var det ikke dette du viste oss for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden da? :> Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Jo, men jeg lurer på hvor mange det egentlig er som vet om buggen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jo, men jeg lurer på hvor mange det egentlig er som vet om buggen. Du må være veldig stolt av at du oppdaget denne buggen tydeligvis siden du poster om det gjentatte ganger. Spesielt når du ikke engang sier til alle hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Er jo ikke så verst hvis det er en av 11 millioner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå