Flimzes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har flyttet til sverige, og trenger nå to mobiler, en til norsk simkort, og en til svensk. Så jeg ser etter en billig telefon å bruke til det norske simkortet, som jeg bruker minst. Har en n95, så har allerede alt av multimedia jeg trenger. Trenger bare en som er tynn, en telefon er nok å ha i lommen, for å ikke snakke om to. Helst ikke for dyr heller. Forslag? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 i farten kommer jeg bare på nokia 5310 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg kjøpte nylig 2 stk Motorola Razr V3 fra Ebay (sorte) og la inn norsk språk på dem, har alltid likt de godt, flott design og størrelse. Kr 360 pr stk inkl frakt.. Kjøpte herfra: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...T#ht_5660wt_939 Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-W890ITELENOR.NOB.aspx w890i er jo kjempetynn. Men om den er billig nok, det vet jeg ikke. Jeg bruker selv forgjengeren w880i og er / var storfornøyd med den. Etter to år og ganske så røff håndtering begynner lyden å svikte. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Min bestemor har faktisk 2 mobiler hun ikke bruker, nemlig SE w200i, og Nokia 1650. Noen formening om hvem jeg burde velge? Fordeler med nokia: Jeg har lader til den, lommelykt(?), navpad i stedenfor joystick, 1mm tynnere. Ulemper: Litt for simpel, ble ikke helt venn med meldingssystemet, menyene var veldig klønete. Fordeler med SE: Musikkspiller så den kan da evt brukes til enkel musikk for å spare batteri på den slukende n95, kamera (som jeg aldri kommer til å bruke, siden det er værre enn nr 2 kameraet på n95), en halv cm kortere Ulemper: Må ha egen lader til den, joysticken, noe mindre eksklusiv design. Så om folk har formeninger om batteritid, hvor mye de tåler/hvor lenge de holder, eller andre ting som kan være viktig å tenke på, så er det bare å kaste det ut her. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Testet begge litt, og kan ikke si noe spesielt om bruk av noen av dem. Kan dog si at jeg er positivt overasket over walkman-funksjonen på w200i, den er ikke det beste jeg har vært borti, men noe av det klart bedre fra telefon-siden, den blir ganske anstrengt på maks volum, men på to hakk ned så blir det ganske respektabelt for å være en billig-telefon, megabass-funksjonen hjelper på. Kan ikke si at den er like bra som N95, men den er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå