Gå til innhold

HTC HD vs. HTC Hero

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge av HD og Hero.

HTC Hero er jo nyest. Men utover det ser jeg ingen argumenter for å ikke kjøpe HD framfor Hero.

HD har større skjerm og radio (ser ikke at hero har radio på specen).

Hero har den irriterende "knekken" som gjør at den ikke er helt flat (En fille ting egentlig)

Utover det er det operativ systemet som er ulikt. Men ser ikke at det skal være noen grunn til å velge den ene framfor den andre.

Så det jeg lurer på er; hva jeg har oversett når det gjelder Hero? Jeg synes HD framstår som den beste telefonen, og det føles litt feil :)

For ikke snakke om at det føles veldig feil å kjøpe en telefon som har vært så "lenge" på markede :D

Takker for alle svar :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge av HD og Hero.

HTC Hero er jo nyest. Men utover det ser jeg ingen argumenter for å ikke kjøpe HD framfor Hero.

HD har større skjerm og radio (ser ikke at hero har radio på specen).

Hero har den irriterende "knekken" som gjør at den ikke er helt flat (En fille ting egentlig)

Utover det er det operativ systemet som er ulikt. Men ser ikke at det skal være noen grunn til å velge den ene framfor den andre.

Så det jeg lurer på er; hva jeg har oversett når det gjelder Hero? Jeg synes HD framstår som den beste telefonen, og det føles litt feil :)

For ikke snakke om at det føles veldig feil å kjøpe en telefon som har vært så "lenge" på markede :D

Takker for alle svar :)

Fredrik

Touch HD har resistive touchskjerm, mens Heros skjerm har capacitive teknologi. Dette vil si at Hero er langt mer brukervennlig for bruk med fingre da den er berøringsfølsom. Touch HDs resistive skjerm kan bruke stylus og er en "gammeldags" skjerm som reagerer på fysiske trykk. Den store fordelen med Hero er dog Android og Sense UI, dette er ett OS og en UI løsning jeg synes knuser Windows Mobile på alt (kanskje forutenom skins). Android er kjappere og mer smooth, dessuten er hele Android og Sense UI bygget rundt det å være touch vennlig for fingerbruk, noe Windows Mobile ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...