Gjest Guest_fortvilet_* Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har etter operasjon av tvilling et(jeg mener selv det er 2, men legen sier ett) mindre enn 5mm langt sår igjen som sliter med å gro. Er nesten 6 uker siden jeg opererte. Dette har skjedd etter hver operasjon, og det har utviklet seg til det verre igjen. Nå er alt reint, men det vil ikke gro, det 5mm såret har jeg hatt i ca 2 uker nå. Iløpet av de 2 ukene hadde det grodd ifølge legen, men dagen etter var det blod. Jeg er desperat etter tips, jeg sitter bare når jeg er på skolen, ellers går jeg eller ligger å lufter såret så mye som mulig. Hvorfor gror det ikke? Har jeg tynt/tykt blod? Feiler det kroppen min noe? Kan jeg ta noe vitaminer? Kjeringråd? Jeg er villig til å prøve det meste, jeg går snart på veggen. Lenke til kommentar
signii Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Prøv med bacumusin (er ikke sikker på hvordan det skrives). Det er et pulver (kan også fås på tube) som hjelper til med å lage skorpe. Strøs/smøres på såret. Er bare å kjøpe på apoteket. Lenke til kommentar
Gjest Guest_fortvilet_* Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Aldri hørt om, men skal sjekke ut! Noen idé hvorfor legen eller noen andre ikke har nevnt dette legemidlet? Lenke til kommentar
signii Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Aner ikke. Jeg har alltid brukt det på skrubbsårene mine. Og det var det jeg brukte da legens sting gikk opp/revnet, og han ikke ville sy igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå