gapps3 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 får opp Vedlikehold av playstation network når jeg starter opp ps3èn min .. Men andre kompiser får logget seg på playstation network ?? noen som vet hvorfor ? min ps3 er fra usa kan det ha noe med saken og gjøre ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bare vent noen timer så funker det sikkert igjen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Beklager, driver på å vasker gulvene her på psn network. Er straks ferdig! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fint. Prøv å gjør deg ferdig fort, for vil prøve DiRT2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) PSN er nede for vedlikehold i kveld, frem til litt over 10. I meldingene som er gitt, ble det sagt at det er mulig å være innlogget under vedlikeholdet om man var pålogget før arbeidet startet. Før øvrig synes jeg tidspunktet viser igjen at Europa ligger på lavest på Sonys prioriteringsliste, til tross for at det er her PS3 har gjort det best. Det er nattestid i japan og føremiddag i USA, mens vi europerere blir fratatt "prime time". Endret 25. august 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men tror det ville gått ut over flere hvis de gjorde det når det var kveld i USA eller Japan. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Forklar gjerne kva som får deg til å tru det, Kris. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Tok feil. Trodde det var flere som hadde kjøpt PS3 i USA/Japan enn europa, men tok feil. Sjekket nå, og ser at halvparten av alle PS3-er er solgt i europa. http://www.mcvuk.com/news/35443/PS3-nears-...worldwide-sales Edit: Da er den oppe igjen. Men kommer ikke inn på Storen. Endret 25. august 2009 av Kris Lenke til kommentar
melvh Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er den snart oppe igjen eller? Får ikke registrert meg Lenke til kommentar
melvh Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er den oppe nå? skal prøve i morgen. Natta!hahga Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fint. Prøv å gjør deg ferdig fort, for vil prøve DiRT2! dirt 2 demo er ikke før imorra Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Beklager, driver på å vasker gulvene her på psn network. Er straks ferdig! Hahah, eg lo Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fint. Prøv å gjør deg ferdig fort, for vil prøve DiRT2! dirt 2 demo er ikke før imorra Finner ikke demoen på PSN. Skulle den ikke komme ut idag? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 De pleier å oppdatere Storen på kvelden. Tror den har kommet nå, men er ikke sikker. Hvis den ikke har kommet kan du laste den ned fra UK, der har den vært i en uke allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå