Gå til innhold

Trenger gode antirasistiske plakater


Joney

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er veldig på jakt etter noen gode plakater med antirasistisk budskap. Har googlet å funnet et par, men hadde vært supert om det er noen som har noe liggende, evt. vet om noen gode sider. Jo høyere oppløsning jo bedre, naturlig nok.

 

Takk på forhånd! :thumbs:

- Joney

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg syns denne var bra, men hvis du skal gå i tog med SOS-rassisme så syns de sikkert ikke noe særlig om denne.

 

For SOS-rassisme går rassisme kunn en vei.

 

Dette skal brukes i forbindelse med at NorgesPatriotene stiller til skolevalget.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Synes du/dere skal sette fokus på omvendt rasisme. Enkelte svarte/negrer stempler deg jo som rasist bare noe ikke går deres vei. Denne "løsningen" blir alt for ofte brukt.

 

Det finnes nok mer omvendt rasisme i Norge enn rasisme(som i ordets rette forstand)

 

Edit: Noen fant første setning rasistisk. Beklager hvis noen føler seg støtt.

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Synes du/dere skal sette fokus på omvendt rasisme. Svarte/negrer stempler deg jo som rasist bare du ser på dem.

 

Det finnes nok mer omvendt rasisme i Norge enn rasisme(som i ordets rette forstand)

 

Det finnes ikke noe som heter omvendt rassisme. Begge deler er like mye rassisme og burde derfor også kalles for det.

Lenke til kommentar
Synes du/dere skal sette fokus på omvendt rasisme. Svarte/negrer stempler deg jo som rasist bare du ser på dem.

 

Det finnes nok mer omvendt rasisme i Norge enn rasisme(som i ordets rette forstand)

 

Det finnes ikke noe som heter omvendt rassisme. Begge deler er like mye rassisme og burde derfor også kalles for det.

 

Tror nok de fleste vet hva jeg mener...............

Lenke til kommentar
Synes du/dere skal sette fokus på omvendt rasisme. Svarte/negrer stempler deg jo som rasist bare du ser på dem.

 

Det finnes nok mer omvendt rasisme i Norge enn rasisme(som i ordets rette forstand)

 

Det finnes ikke noe som heter omvendt rassisme. Begge deler er like mye rassisme og burde derfor også kalles for det.

 

Tror nok de fleste vet hva jeg mener...............

 

Vet VELDIG godt hva du mener!

Lenke til kommentar
Forøvrig er den første kommentaren din i aller høyeste grad en rasistisk ytring.

 

Pga generaliseringen? Men ja, den kan jo tolkes slik :(

 

Edit: får vel endre den før det blir ban fra forum.

 

Edit 2: Etter det jeg tror på er hvert mennske bygget av de samme grunnstoffene, dermed like. På en annen side har jeg problemer med å akseptere kulturen til mange av våre nye landsmen, men og hvor lett de bruker ordet rasisme mot oss. Jeg påpekte at en snek i køen, "rasist". En dame fikk beskjed om å vente på legevakten her om dagen: "forbanna rasist". Faktum er at alt for mange føler at vi har noe imot dem pga av hudfargen. Det må være lovt til å påpeke at å snike i køen ikke er en del av våres normer. Sykehuset har regler å forholde seg til. Slikt opplevde jeg aldri i USA, så jeg merker en stor kulturforskjell der.

 

Hadde jeg skrevet en kommentar om kristne, hadde noen reagert da? Det virker som det er "godtatt". Derimot hadde jeg skrevet noe om jøder hadde det vært likedan.

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar

Vel, en ting er i hvertfall sikkert. Jeg startet ikke denne tråden for at folk skulle flame hverandre om hva som er rasistisk eller ikke. Jeg ønsker meg veldig gjerne noen gode antirasistiske plakater, som ganske enkelt skal brukes som motpropaganda i forbindelse med at ekstrempartiet Norgespatriotene stiller til skolevalget.

 

Hvorvidt folk kaller meg rassist for å påpeke at de sniker i køen, eller måtte vente på legevakten, er viktig nok i kampen om et fungerende flerkulturelt samfunn, men akkurat i denne tråden er det helt urelevant.

 

 

edit: skriveleif

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...