Gå til innhold

Hvordan registrere Postbankenkort hos Trumf

Dragen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå prøvd å registrere mitt Postbanken VISAkort hos Trumf. Hver gang jeg prøver så står det "Venter på godkjenning." Og etter en stund så forsvinner kortet fra oversikten. Har prøvd å kontakte kundeservice hos Trumf, men alt jeg får er et standardskriv om at jeg må registrere både kontonummer og kortnummer. Har nå fått samme mailen tre ganger.

Det står tilogmed at trumfpoengene er registrert når jeg bruker kortterminalen på Kiwi.

Så jeg spør da om noen vet åssen kortet mitt kan bli godkjent? Er det noe jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Hei.

Har nå prøvd å registrere mitt Postbanken VISAkort hos Trumf. Hver gang jeg prøver så står det "Venter på godkjenning." Og etter en stund så forsvinner kortet fra oversikten. Har prøvd å kontakte kundeservice hos Trumf, men alt jeg får er et standardskriv om at jeg må registrere både kontonummer og kortnummer. Har nå fått samme mailen tre ganger.

Det står tilogmed at trumfpoengene er registrert når jeg bruker kortterminalen på Kiwi.

Så jeg spør da om noen vet åssen kortet mitt kan bli godkjent? Er det noe jeg må gjøre?

Jeg forutsetter at du har lagt inn kontonummer korrekt hos trumf.

Postbanken har lagt info i stripen feil på kortene sine, her ligger VISA-info før minibank-info, mens alle (?) andre har det motsatt. Hos deg blir dermed kjøpet registert som VISA-kjøp, ikke minibank, og trumf klarer ikke å fange opp kjøpet ditt, da det ikke belastes kontonummeret ditt direkte. Det er mulig en Postbankfilial kan oppdatere kortet ditt, ev, bestille et nytt som er "riktig".

Lenke til kommentar
Du må registrere begge deler. Noe jeg har gjort.

Jeg forstår trumf.no slik at du skal legge inn visakort nummer hvis du har postbank kort, og kontonummer for andre banker, dvs ikke begge deler.. har aldri prøvd så skal ikke gå god for det, men har du prøvd det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...