Gå til innhold

Feilmelding når jeg bruker HDMI

Anbefalte innlegg

når jeg kobler min bærebare pc (dell med vista) opp til tv`n (samsung) får jeg opp feilmedlingen ingen signal på tv`n. Før så gikk det uten problemmer og det var bare å koble opp og alt virket, men for en uke siden så har denne feilmeldingen begynt å komme opp. er det tv`n / pc`n / hdmi kabelen som ikke virker? noen som vet? har oppdatert skjermkortet uten at dette virket. har vista service pack 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg kobler min bærebare pc (dell med vista) opp til tv`n (samsung) får jeg opp feilmedlingen ingen signal på tv`n. Før så gikk det uten problemmer og det var bare å koble opp og alt virket, men for en uke siden så har denne feilmeldingen begynt å komme opp. er det tv`n / pc`n / hdmi kabelen som ikke virker? noen som vet? har oppdatert skjermkortet uten at dette virket. har vista service pack 2

Kanskje du må åpne egenskaper for skjerm på pc å be om at signal skal sendes til skjerm 2?

Kanskje en knapp på tastatur som heter Fn (noen ganger blå) som du holder inne mens du trykker inn ett av tallene som kanskje har en skjerm (kan også være blå)? Hos meg er det Fn og F10

Endret av paalwa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...