eshans Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 når jeg kobler min bærebare pc (dell med vista) opp til tv`n (samsung) får jeg opp feilmedlingen ingen signal på tv`n. Før så gikk det uten problemmer og det var bare å koble opp og alt virket, men for en uke siden så har denne feilmeldingen begynt å komme opp. er det tv`n / pc`n / hdmi kabelen som ikke virker? noen som vet? har oppdatert skjermkortet uten at dette virket. har vista service pack 2 Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) når jeg kobler min bærebare pc (dell med vista) opp til tv`n (samsung) får jeg opp feilmedlingen ingen signal på tv`n. Før så gikk det uten problemmer og det var bare å koble opp og alt virket, men for en uke siden så har denne feilmeldingen begynt å komme opp. er det tv`n / pc`n / hdmi kabelen som ikke virker? noen som vet? har oppdatert skjermkortet uten at dette virket. har vista service pack 2 Kanskje du må åpne egenskaper for skjerm på pc å be om at signal skal sendes til skjerm 2? Kanskje en knapp på tastatur som heter Fn (noen ganger blå) som du holder inne mens du trykker inn ett av tallene som kanskje har en skjerm (kan også være blå)? Hos meg er det Fn og F10 Endret 25. august 2009 av paalwa Lenke til kommentar
eshans Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 takk, det hjalp, nå har jeg hvertfall bilde på tven, men bilde er ikke helt bra, det er en svak rødfarge foran. det ser ut som en rød skygge som ligger foran bilde. noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå