Gå til innhold

Er dere som kjøpte denne fornøyde?

Anbefalte innlegg

Geil Pocket Muse med 128mb minne. Jeg har den og er ikke heeeelt fornøyd med lyden. Og det værste er at det er Uumulig (nesten) å finne 2,5mm jack sien øreproppene som følger med er dårlige. Hva synes dere som kjøpte den om den? Fornøyde el ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Geil Pocket Muse med 128mb minne. Jeg har den og er ikke heeeelt fornøyd med lyden. Og det værste er at det er Uumulig (nesten) å finne 2,5mm jack sien øreproppene som følger med er dårlige. Hva synes dere som kjøpte den om den? Fornøyde el ikke?

:roll: nja er stort sett fornøyd jeg....har ikke hatt behov for å prøve andre prppper, Bruker den stort sett til trening (jogging, sykling), og da er lyden god nok etter mitt "syn".

Veldig liten, lett og hendig når man har den med som treningspartner.....joa er godt fornøyd :yes:

Lenke til kommentar

: Du kjøper en ting med 2.5mm plugg å så kjøper du en 3.5mm hunnplugg på clas ohlson. Så klipper du av 2.5mm pluggen så du får 3/4 ledninger. lodder jord ledningen på midten av 3.5 kontakten og setter venstre på innerste og høyre på ytterste. vis det er 4 ledninger setter du begge jordledningene i midten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...