Gå til innhold

Fotografert av forbikjørende bil.

Avskum

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom i dag kjørende i en kø i ca. 60, kanskje litt under, i 60-sonen, og hadde en bil i ræven store deler av veien. Jeg hintet et par ganger om at han lå for nært ved å trykke lett på bremsen så lysene tente seg, uten at det gjorde annet enn å få ham til å legge seg nærmere. Jeg bremset så litt ned så en bil som kom fra siden kunne smette inn i en luke, hvilket medførte at herren bak meg tutet som en gal.

Så kommer det litt merkelige. I en rundkjøring skulle jeg til venstre, mens han skulle rett frem. Da han kom opp på siden av meg før rundkjøringen, hadde han tatt frem et kompaktkamera og tok bilder av meg. Er det egentlig noe poeng i å gjøre dette? Jeg har nummeret hans, og vurderte å ringe ham opp og forklare at jeg på ingen måte aksepterer at folk tar bilde av meg uten min godkjenning, men dessverre var det en firmabil. Jeg vil derfor høre om det er noe poeng i disse bildene før jeg eventuelt begynner å styre med firmaet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det var en firmabil som i bil med logo, så hadde jeg ringt til daglig leder/sjef i det aktuelle firmaet og fortalt han/henne akkurat det jeg mener om folk som ikke kan oppføre seg i trafikken. Og ja, å ligge for nær forankjørende bil er noe forbanna tull, og vitner kun om en umoden oppførsel og at førerkort nesten burde vært ikkeeksisterende for personen...

Jeg personlig hadde aldri turd å kjøre gris eller oppføre meg på noen som helst ufin måte om jeg kjørte rundt med en firmabil, hvor jeg ikke bare stempler meg selv som en åndsing, men også driter ut firmaet.

Om det var en "sivil firmabil" så burde det jo fremdeles være mulig å finne ut hvem som eier den, i det minste hvilket firma den er leaset av, og da gjelder fremdels forrige fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg kom i dag kjørende i en kø i ca. 60, kanskje litt under, i 60-sonen, og hadde en bil i ræven store deler av veien. Jeg hintet et par ganger om at han lå for nært ved å trykke lett på bremsen så lysene tente seg, uten at det gjorde annet enn å få ham til å legge seg nærmere. Jeg bremset så litt ned så en bil som kom fra siden kunne smette inn i en luke, hvilket medførte at herren bak meg tutet som en gal.

Så kommer det litt merkelige. I en rundkjøring skulle jeg til venstre, mens han skulle rett frem. Da han kom opp på siden av meg før rundkjøringen, hadde han tatt frem et kompaktkamera og tok bilder av meg. Er det egentlig noe poeng i å gjøre dette? Jeg har nummeret hans, og vurderte å ringe ham opp og forklare at jeg på ingen måte aksepterer at folk tar bilde av meg uten min godkjenning, men dessverre var det en firmabil. Jeg vil derfor høre om det er noe poeng i disse bildene før jeg eventuelt begynner å styre med firmaet.

Hvis du kjørte for seint, skal du være glad for at han bare tok bilde av deg istedenfor å fyre av en panservernrakett mot deg

Lenke til kommentar
Hvis du kjørte for seint, skal du være glad for at han bare tok bilde av deg istedenfor å fyre av en panservernrakett mot deg

Han sa jo i posten sin at han satt i en kø.

Folk som ligger langt oppi støtfangeren og ikke tar hinter når bilen forran tar noen raske trykk på bremsepedalen, er i min mening for blåst i hode til å ha lappen.

Jeg er selv en som ikke er så veldig glad i sinker men ligger meg ikke langt opp i ræven pga av det. Jeg holder avstanden og heller kanskje banner og steiker litt for meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...