Gå til innhold

Lage "film" av bilder.

Anbefalte innlegg

vil lage en slik wannaB film der man legger in bilder etter tur.

det har seg slik at jeg har tatt en uhyre morrosam bildeserie med webcammet mitt som jeg bare må lage en film av.

filmen skal ikke bli sliksom vanlig film men slik at man ser det er bilder etterhverandre slik som i div flash filmer osv!

og sette no lyd til hadde ogsåvært knæsj!

noen som vet om noen programmer jeg kan bruke til dette?

si også hvor jeg kan laste ned progsa hvis dere vet!

tusen takk ;)

hvis jeg får det til skal jeg legge ut "filmen" så dere kan se, jeg lover dere knekker sammen i latter.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(..) slik som i div flash filmer osv! (..)

Hva med å bruke Flash? Krever jo at du setter deg litt inn i hvordan det brukes, seff..

Ja, jeg har ingen aning åssen det funker men det skal jeg sannelig prøve. takk for tipset, noen flere som veit om noen? behøver ikke være avansert asso.

Lenke til kommentar
(..) slik som i div flash filmer osv! (..)

Hva med å bruke Flash? Krever jo at du setter deg litt inn i hvordan det brukes, seff..

Ja, jeg har ingen aning åssen det funker men det skal jeg sannelig prøve. takk for tipset, noen flere som veit om noen? behøver ikke være avansert asso.

Om du har Windows XP, så kan du jo prøve Windows Movie Maker ? Jeg testet det litt, og fikk enkelt isammen en film bestående av bilder, mp3, og filmklipp fra digitalkamera. Kan ha forskjellige overganger mellom bildene, tekst, osv...

Bare et forslag.

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar

Er det ikke med et slikt prog på web-cammet der du tar bilder, og lager film av det.

Har gjort dette selv, bare sette på at du skal lage film av bilder, og stille inn frekvens. Da blir det film av bilder. Kan sette på at kameraet tar bilder automatisk, moro å gjøre på fest forresten, og det blir film. Hastigheten bestemmer frekvensen, hvor mange bilder som skal spilles av i sekundet.

Lenke til kommentar

videomach (tror jeg det het)

der kan du velge framerate og alt mulig rart......kompresjon ettersom hvilke codec's du har osv.......(slik de lager "CS über leet frag-movies" :roll: )

Uansett, det burde fungere greit. er ikke så vanskelig og sette seg inn i.....

finnes på google......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...