Nilsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Microsoft holder fortsatt på hardware-produktene deres, og de gjør det godt. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 "Scrollehjulet fungerer fire veier, og har tre muligheter for trykk. Ved å trykke hele hjulet ned, får du muligheten til og enkelt veksle mellom de forskjellige vinduene du har åpne på maskinen" Og hva er de 2 andre mulighetene? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ingenting fra fabrikken, du definerer det selv slik som alle andre "overflødige" knapper på musen. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det slik at når man setter mottakeren i musa så slår den seg av automatisk slik som det er på noen av Logitechs reisemus? Lenke til kommentar
Rotten_ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ganske interessant å se at Microsoft i høst utgir hardware produkter av kvalitet og stil. Har herved bestilt et sett Wireless Desktop 3000. Logitech har ikke imponert meg iår, de burde passe seg litt så de ikke begynner å henge etter konkurrentene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ganske interessant å se at Microsoft i høst utgir hardware produkter av kvalitet og stil. Har herved bestilt et sett Wireless Desktop 3000. Logitech har ikke imponert meg iår, de burde passe seg litt så de ikke begynner å henge etter konkurrentene. Jeg synes egentlig MS jevnt over leverer god kvalitet på hardwaren, hadde en intellimouse explorer jeg måtte bytte nå, har vart i nesten 10 år!. Men logitech har mer spennde produkter, gikk for en M500 bla pga frittrullende scroll (de trådløse produktene til logitech er artige, men mange av de har jo masse problemer med lagg o.l.= AtW Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Enig med AtW. Jeg er også veldig fornøyd med mine produkter fra MS. Dette gjelder bla ett multidmedia keyboard, 4stk sidewinder mus ++ Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva slags trådløs overføringsteknologi bruker den? Er denne som på noen andre Microsoft mus der den kan velge mellom bluetooth eller 2,4GHz ? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Enig med AtW. Jeg er også veldig fornøyd med mine produkter fra MS. Dette gjelder bla ett multidmedia keyboard, 4stk sidewinder mus ++ Har god erfaring med det meste jeg og bortsett fra Blutrack musene deres. kutter helt ut når avstand >2m, en må også ha free line og sigth. mellom mottager og musa. Eneste gleden jeg fikk var å få den levert som leirdue på skytebanen her om dan Endret 27. august 2009 av Bofur Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvordan er denne sammenlignet med Logitech v450 Nano? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå