Yoshy Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Trenger hjelp til å få dette til å virke. Noen tips ? Linux finner kortet etter at jeg fikk innstallert en atmel driver. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Da bruker du vel pcmf502r3 modulen? Hva finner linux kortet som? Hvis det er eth0 (Som jeg vil tippe at det er) så er det vel bare å skrive ifup eth0 i kommandolinja som root, eller hva? MarcelSB Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg aner egentlig ikke hva jeg gjør siden dette er første gangen jeg prøver linux skikkelig =) I KDE kan jeg trykke på batteriet for å enable PCMCIA, når jeg gjør det kommer det opp at kortet "3com 3CRWE62092B 11Mbps WLAN PC Card Type:" står i slot 1. Men det står ikke hvilken driver det benytter og det kommer heller ikke opp som noen device. Står litt fast her, HJELP =) Kortet ble ikke gjenkjent i det hele tatt før jeg fikk innstallert atmel driveren. Jeg har NULL peiling på kommandoer og slik så lag gjerne en steg forsteg bruksanvisning. Det er slikt man lærer av Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 iwconfig er et kjekt program.. Har du flere trådløse nettverk så har jeg mekka et stilig script Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå