Thatssomebaadnews Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Heeeei! Nå kommer høsten sigende på, og tiden jeg tilbringer ute blir betydelig kortet ned. Er derfor ute etter ett nytt, tidskrevende online-spill. Da mener jeg ett spill man kan spille lenge, uten og bli lei, og med hele tiden noe nytt og gjøre. Kom jo ett LOTRO spill for noen år siden, hvordan står det til med dette? Fortsatt noen som spiller? Husker jeg syntes det var ganske bra.. Og AoC, er det mange som spiller dette? Syntes jeg mener og huske dette var kraftig oppskrytt, og når det kom døde det nesten ut med en gang.. Åpen for alle sjangre Er veldig glad i bilspill, så hadde det fantes ett ganske ÅPENT bilspill, hadde det vært konge! Takker for alle svar! =) Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lite nytt ute på den fronten. Liker du fantasy så kan du prøve ut Everquest 2. WoW regner jeg med du allerede har prøvd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 LotRO lever selvsagt ennå, og vi har fått en expansion (Mines of Moria) siden sist med blandt annet to nye klasser. Vi venter også på neste oppdatering, og det er mer enn nok av rykter om neste expansion før jul. Likte du det før liker du det nok fortsatt. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har ikke spilt noe særlig Aoc selv, men spillet skal vistnok ha forbedret seg veldig mye siden release. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Prøv ut thehunter! Dødsfett jaktspill. Gratis og syk grafikk! Jeg er helt hekta www.thehunter.com Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Champions Online kommer nå 1 september, og det kan anbefales på det varmeste. Svinegøy superhelt-action! Har spilt i hele beta-perioden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå