Gå til innhold

Grei drop in-frisør i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Fant forresten stedet i mine notater, kostet 100-130 kr i 2003. Kanskje 200 idag ?

Kan du linke til sidene deres / poste kontaktinfo?

 

Jeg har egentlig 3 krav når jeg skal velge frisør:

1. Bra klipp.

2. Kort reise fra sentrum.

3. Billig.

 

Jeg har prøvd å lete endel på nettet, og det jeg fant var denne: Youssef Han hadde fått gode skussmål på vibb, vet ikke om det har noe å si, men jeg fant ikke noen nettside på ham, ser ut som han tar 250,- er det noen som har erfaring med ham, eventuelt andre dere kan anbefale?

 

Er egentlig keen på å gå et sted noen her har gått og kan anbefale, og som matcher mine to andre krav sånn nogenlunde.

 

Edit: Og i utgangspunktet ønsker jeg timebestilling og ikke dropin, men det er ikke så viktig.

Endret av magicgunnar
Lenke til kommentar
Det var en artikkel i Oslostudenten om billige frisører. Der var blant annet Park Avenue Frisør i Parkveien og Salong Vitabeauty i Theresesgate nevnt.

Jeg har pleid å gå i Parkveien, men nå koster det nesten 500,- vet de har hatt studentrabatt på formiddagen på mandag, tirsdag og onsdag, men det passer ikke for meg. Forøvrig kan jeg si at jeg har vært fornøyd med klippen her, men den stadig økende prisen har fått meg til å se meg om etter en ny frisør.

 

Vitalbeauty i Theresesgt. 44 har jeg nå sendt epost med spørsmål om pris, men fått beskjed om at p.g.a. ferie får jeg ikke svar før 26.10.2009, jeg fant ikke noen priser på hjemmesiden deres.

 

Mulig disse to var nevnt fordi de ligger så nærme Høgskolen?

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...