AnQ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei jeg bare lurte på om noen vet hvorfor webet mitt skrur seg av eller ikke vil på NOEN av vennene mine på msn. Det er noen det funker hos og da er det helt fint, men andre ikke. Jeg sitter på sonicwall netverk her på skulen, vet ikke om det har noe å si? takk takk! Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Hva er "webet"? Undskyld, det er Web camraet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Du bør aktivere UPNP (network discovery) på PC hvis du skal åpne porter automatisk for webcam. Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Du bør aktivere UPNP (network discovery) på PC hvis du skal åpne porter automatisk for webcam. Har du lyst å skrive en liten guide? dårlig erfaring med å surre der inne... Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Fant ut at Network discoveryen er på, andre ide? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvis det er noen andre det fungerer for så må du finne ut hvilket operativsystem de bruker og om de har samme klient og versjon (MSN?) som deg. Jeg antar at dere sitter på samme nettverk? Uten disse opplysningene så blir det jo bare gjetting... Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Vi sitter ikke på samme netverk, vet heller ikke hvilket oprativsystem de andre har har ikke tenkt på at de kan ha noe å si. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hvis dere ikke sitter på samme nettverk så er jo sammenligningen med at de andre får kamera til å fungere ikke relevant. Det er nok ganske enkelt restriksjoner på nettverket ditt som gjør at kamera ikke fungerer pga manglende åpne porter. Endret 26. august 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå