Dorg76 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei! Giftet meg i helga og fotografen hadde en svær plate med gull/sølv belegg for lyssetting. Heter dette reflektor? Det så litt tøft ut å drive å leke med, går det an å få tak i slikt for en billig penge? regner med at den blir brukt fra en gang til max en gang i mnd og har ikke lyst til å legge så mye penger i det. Hvor kjøper jeg og hva må jeg tenke på? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slikt får man som regel billigst på Ebay.. Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Takker for svar, men hva bør jeg velge? Ser det er mange forskjellige typer. Jeg kommer nok primært til å bruke det til portretter av unger og bekjente tatt utendørs, hvilken størrelse trenger jeg? Bør jeg ha sølv eller gull? Finnes det noen norske leverandører så jeg slipper toll ol? Lenke til kommentar
moho Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Takker for svar, men hva bør jeg velge?Ser det er mange forskjellige typer. Jeg kommer nok primært til å bruke det til portretter av unger og bekjente tatt utendørs, hvilken størrelse trenger jeg? Bør jeg ha sølv eller gull? Finnes det noen norske leverandører så jeg slipper toll ol? Hva med denne? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=35795 5 i 1 må jo være bra Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøpte en 5 i 1 på eBay fra en random Hong Kong selger. Kostet meg 160 kr inkl frakt og den var 42" hvis jeg ikke tar helt feil. Ganske ok størrelse, kunne brettes sammen og legges i bag som fulgte med. Noe liknende som denne http://cgi.ebay.com/42-Inch-110cm-5-in-1-L...DefaultDomain_0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå